۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۸۶۴۶

نخستین نشست تفسیر و تفسیر نگاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود

خبر گزاری رسا ـ نخستین نشست از سلسله نشست‌های تفسیر و تفسیر نگاری در سه ده اخیر با پیام یکی از مراجع تقلید در مشهد مقدس برگزار می شود.
نخستین نشست تفسیر و تفسیر نگاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود
 سید محمد تقی شوشتری، مدیر گروه آموزش علوم قرآن و حدیث دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری رسا در مشهد،  گفت: نخستین نشست از سلسله نشست‌های تفسیر و تفسیر نگاری در سه ده اخیر در حوز علمیه خراسان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست به مناسبت شصتمین سال درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد نهاوندی، صاحب تفسیر نفحات الرحمن فی تفسیر القرآن با سخنرانی آیت الله خزعلی برگزار خواهد شد.

شوشتری با بیان این که در آغاز این همایش پیام یکی از مراجع تقلید قرائت خواهد شد، خاطر نشان کرد:  در ادامه این نشست حجج الاسلام مهدوی راد، حجت ربانی بیرجندی، دکتر رضائی کرمانی و دکتر حسینعلی ترکمانی درخصوص تفسیر و تفسیر نگاری در قالب میزگردی با بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: در این نشست نمایشگاهی از آثار تفسیری مفّسرین حوز علمیه خراسان و تفسیر نفیس نفحات الرحمن فی تفسیر القرآن برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این نشست پنچ شنبه 26 فروردین از ساعت 30/8 تا 12 در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود./932/پ202/ص
ارسال نظرات