۱۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۷۸۵۸۶
پایان هفته جاری؛

رییس جمهور برای پنجمین بار به ارومیه سفر می کند

خبرگزاری رسا- رییس جمهور کشورمان اواخر هفته جاری با سفر به آذربایجان غربی، دور سوم سفرهای خود را در سال جدید آغاز می کند.
محمود احمدي نژاد، رييس جمهور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور اسلامی ایران در قالب دور سوم سفر های استانی پایان این هفته در جمع مردم شهید پرور و خونگرم آذربایجان غربی حضور خواهد داشت.

دکتر احمدی نژاد از زمان آغاز فعالیت خود به عنوان رییس جمهور دولت نهم تا به امروز، چهار بار به این استان سفر کرده است که در نوع خود رکورد به شمار می‌آید.

دور اول و دوم سفر ریاست جمهوری، حضور در ارومیه برای افتتاح باند اول میانگذر دریاچه ارومیه و دیدار با مردم در آخرین روزهای عمر دولت نهم و آستانه انتخابات برای دولت دهم بهانه هایی بود که رئیس جمهور در این خطه مرزی حاضر شدند.

دور اول سفر هئیت دولت به آذربایجان غربی شهریور سال 1385 با تصویب 70 مصوبه و دور دوم سفر اسفندماه سال 1387 نیز با 200 مصوبه جهت توسعه و آبادانی استان آذربایجان غربی همراه بود، که  در این دوره نیز با اقدامات کارشناسی انجام شده، شاهد تصویب طرح های مناسب و شایسته برای پیشرفت و تعالی این  استان در عرصه های مختلف فرهنگی، صنعتی، کشاورزی، آب، علمی- آموزشی و ورزشی و غیره خواهیم بود.

گفتنی است، سفر دور سوم رئیس جمهوری به آذربایجان غربی هشتمین سفر از دور سوم سفرهای استانی و اولین سفر در سال جاری است./936/پ202/ص
ارسال نظرات