۱۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۷۸۵۰۵

مراسم تشییع شهید حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی از روحانیان جانباز مشهدی، صبح امروز در مشهد برگزار شد.
شهيد حجت الاسلام سيدرضا حسيني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع شهید حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی از روحانیان و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز با حضور باشکوه علما، روحانیان و مسؤولان استانی خراسان در مشهد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام اکبر فرجام، مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان، نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)، فرمانده نیروی انتظامی خراسان، جانشین تیپ امام صادق(ع) قم، دادستان ویژه نیروی انتظامی، دادستان ویژه روحانیت، امام جمعه کلات و قدمگاه، مسؤولان سپاه امام رضا(ع) حضور داشتند.

مردم متدین و شهید پرور مشهد امروز پیکر این شهید را از مهدیه مشهد در خیابان امام رضا(ع) به سوی حرم مطهر رضوی تشییع و سپس پس از طواف به حرم ثامن الحجج(ع) برای خاکسپاری به خراسان شمالی انتقال دادند.

همچنین نماز میت توسط حجت الاسلام حسن ربانی راد از همرزمان شهید برگزار شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی از طلاب بسیار فعال حوزه علمیه مشهد بود و در دوران هشت‌ سال دفاع مقدس حضور پررنگی داشت. پس از مدت‌ها تحمل رنج بیماری از دوران هشت سال دفاع مقدس، 13 فروردین ماه در سن 44 سالگی دعوت حق را لبک گفت.

حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، طلبه جانباز شیمیایی در سال 1345 در شهرستان گرمه در خراسان شمالی دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور فعالی داشت و پس از پایان جنگ در مسؤولیت مختلفی همچون جانشین مرکز بسیج طلاب و روحانیان، مسؤول حفاظت و اطلاعات، مسؤول تحقیق و بازرسی در بسیج طلاب و روحانیان مشهد نقش ایفا می‌کرد./930/پ202/ص

ارسال نظرات