۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۷۹۹۰
امام جمعه زنجان:

آموزه‌های قرآنی در زندگی‌ اجتماعی کاربردی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: آموزه های قرآنی بایستی به صورت کاربردی در زندگی فردی و اجتماعی افراد پدید آید.
امام جمعه زنجان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی واعظی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، روز گذشته در جلسه شورای‌عالی قرآن این استان‌ اظهار داشت: منشاء تمام مشکلات جوامع اسلامی از بی توجهی به قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این‌که افراط و تفریط در عمل به آموزه‌های دینی با نتایج نامطلوب همراه است، خاطر‌نشان کرد: عمل به احکام و دستورات قرآنی عین تعادل و پرهیز از افراط و تفریط است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر نگرش کاربردی به آموزه های قرآنی گفت: آموزه های قرآنی بایستی به صورت کاربردی در زندگی فردی و اجتماعی افراد پدید آید.

وی در ادامه با اشاره به عدم تحریف قرآن در‌ قرون گذشته افزود: با مراجعه به کتب سایر ادیان آسمانی و مشاهده تعدد این کتب بیش از بیش به اراده خداوند در نگهداری از این کتاب الهی پی می‌بریم.

همچنین محمد رئوفی‌نژاد، استاندار زنجان در سخنانی بر ساماندهی، مدیریت، هدایت و پشتیبانی از فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: تدوین طرح جامع قرآنی استان زنجان، در راستای اقدام مؤثر در زمینه فعالیت‌های قرآنی است./935/پ202/س

ارسال نظرات