۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۷۷۲۳۲

اردوی فرهنگی زیارتی طلاب بسیجی استان سمنان در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اردوی فرهنگی زیارتی طلاب و روحانیان بسیجی استان سمنان با عنوان پرچمداران بصیرت به مدت دو روز در قم برگزار شد.
اردوي فرهنگي زيارتي طلاب بسيجي استان سمنان در قم اردوي فرهنگي زيارتي طلاب بسيجي استان سمنان در قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، اردوی فرهنگی زیارتی طلاب و روحانیان بسیجی استان سمنان از 13 اسفندماه به مدت دو روز در دانشکده شهید محلاتی قم برگزار شد.

در این اردو که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان و با عنوان «پرچمداران بصیرت» برگزار شد، 85 نفر از طلاب و روحانیان بسیجی برادر و خواهر از شهرهای مختلف این استان حضور داشتند.

زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید از جمله برنامه های این اردو بود.

برگزاری کلاس‌های آموزشی شامل موضوعات مهدویت با تدریس حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی، رییس پژوهشکده تحقیقات اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فتنه شناسی با تدریس حجت الاسلام رضا محمدی، استاد حوزه و دانشگاه و جریان شناسی انتخابات ریاست جمهوری با تدریس مهدی نظرپور، عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی از دیگر برنامه های این اردو بود.

همچنین از میان مباحث مطرح شده در کلاسهای آموزشی مسابقه ای برگزار شد که به پنج نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد./960/پ202/ص


ارسال نظرات