۱۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۷۱۶۱
حجت الاسلام رسایی:

عملکرد دوپهلوی برخی اصولگرایان منفورتر از حمایت از جریان باطل است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رسایی در تحلیل وقایع بعد از انتخابات گفت:رویکرد دو پهلوی برخی اصولگرایان منفورتر از عمل آن عده ای است که از یک جریان باطل حمایت می‌کنند.
2/ حجت الاسلام رسايي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت ‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران امروز در ویژه برنامه گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در جمع مردم بناب اظهار داشت: فتنه های اخیر موجب شد تا عده ای که ادعای ولایت مداری و انقلابی بودن داشتن، چهره واقعی خود را بروز دهند.

وی ادامه داد: آن عده که فاقد بصیرت دینی و سیاسی در دوران فتنه بودند، ولایت را تنها گذاشته اند و انقلاب و آرمان های امام را فدای امیال نفسانی خود کردند.

وی خطاب به برخی نخبگان سیاسی جامعه تصریح کرد: کسی که ادعا می‌ کند انقلاب و آرمان های امام راحل را دوست دارد، باید خود و خانواده اش را فدای انقلاب کند، نه این که انقلاب را فدای خود کند، امام راحل هیچگاه انقلاب را فدای بچه‌های خود نکردند.

حجت الاسلام رسایی در ادامه با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی های 9 دی و 22 بهمن خاطر نشان کرد: عملکرد دو پهلوی برخی اصولگرایان منفورتر از عمل آن عده ای است که از یک جریان باطل حمایت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام جاهلیت روزگار را به کلی از بین برد، گفت: با اینکه جامعه اسلام از جاهلیت رهایی یافت، اما لجاجت و عناد کفار فشارهای زیادی بر آن رسول وارد می کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه رسالت حضرت محمد(ص) جاهلیت آتش ‌پرستی در ایران را نیز از بین برد، افزود: ما هیچ افتخاری به آن گذشته نمی‌کنیم، چراکه پادشاهان ظلم ‌هایی بر روا می داشتندکرامت انسانی ایرانیان زیر سؤال می رفت/935/پ202/ف.

ارسال نظرات