۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۶۹۲۰

آیت الله مجتهد شبستری از حوزه علمیه بناب بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب بازدید به‌عمل آورد و در جریان فعالیت‌های تحقیقاتی و آموزشی این مرکز قرار گرفت.
حوزه علميه بناب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز با حضور در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه برادران حضرت ولی‌عصر(عج) بناب، از این مرکز علوم اسلامی بازدید کرد.

امام جمعه تبریز در بازدید از بخش های مختلف حوزه علمیه بناب، در جریان روند طرح توسعه و سایت بزرگ‌ترین مرکز آموزش علوم دینی در شمال غرب کشور قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از کتابخانه و پژوهشکده این مرکز، توجه و اهتمام تولیت حوزه علمیه بناب نسبت به مسائل تحقیقی طلاب و آموزش علوم روز را مطلوب ارزیابی کرد.

همچنین در این بازدید حجت الاسلام رضا باقری بنابی، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز علوم دینی پرداخت و اظهار داشت: ساختمان مسکونی اساتید حوزه علمیه بناب با هجده واحد مسکونی با زیربنای چهار هزار متر مربع ظرف هفت‌ماه آینده تکمیل می‌شود.

حجت الاسلام باقری با بیان این‌که حوزه علمیه بناب ‌از بزرگ‌ترین مراکز آموزش علوم اسلامی در جهان اسلام است، گفت: این مرکز با 240 حجره، مجهز به مخابرات، مسجد، آشپزخانه، کتابخانه، سایت رایانه‌ای، مجتمع اداری، 36 مدرس، ساختمان اساتید، باغ میوه و زمین کشاورزی، سردخانه و نانوایی با زیربنایی بالغ بر ده هکتار همه ساله میزبان خیل دوستداران تحصیل در علوم اسلامی از سراسر نقاط جهان اسلام است./ 935/پ202/س

ارسال نظرات