۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۷۶۹۱۹
وزیر اطلاعات:

دشمنان از تأثیر فرهنگی ایران در جهان احساس خطر می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات در جمع رایزنان فرهنگی گفت: از تغییر ماهیت تهدیدات علیه انقلاب اسلامی می‌توان نتیجه گرفت دشمنان از تأثیر رویکرد جمهوری اسلامی ایران در عرصه فرهنگی احساس خطر کرده و به مقابله فرهنگی با نظام رو آورده‌اند.
حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات


به گزارش خبرگزاری رسا، نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور دهم اسفند با وزیر و مدیران وزارت اطلاعات دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،‌ در جریان برگزاری هشتمین هم‌اندیشی نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، وزیر اطلاعات و مدیران ارشد این وزارتخانه با حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات از نزدیک با روند فعالیت‌های این سازمان آشنا شدند.

در ادامه دیدار حجت‌الاسلام‌ مصلحی در جمع نمایندگان فرهنگی ایران در خارج از کشور درباره ویژگی‌ جنبه‌های اقتدار معنوی جبهه فرهنگی نظام و چگونگی رویارویی با تهدیدات نرم دشمنان سخن گفت.

وی تلاش رایزنان فرهنگی در جبهه مقدم جنگ فرهنگی را بسیار مهم ذکر کرد و افزود: از تغییر ماهیت تهدیدات علیه انقلاب اسلامی می‌توان نتیجه گرفت دشمنان از تأثیر رویکرد جمهوری اسلامی ایران در عرصه فرهنگی احساس خطر کرده و به مقابله فرهنگی با نظام رو آورده‌اند./916/د102/ع

ارسال نظرات