۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۶۷۴۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم:

نیازمند لایه‌های میانی برای تبیین اهمیت و ضرورت مقاومت هستیم

نیازمند لایه‌های میانی برای تبیین اهمیت و ضرورت مقاومت هستیم
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، نیازمند لایه های میانی برای تبیین اهمیت و ضرورت مقاومت هستیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده در همایش "تولد قیام" که با محوریت تبیین اهمیت مقاومت و طوفان الاقصی به همت مدرسه نگاه، رسانه فکرت، مؤسسه معنا و همکاری دیگر ارگان ها و نهادها در سالن همایش مجتمع هدایت در حال برگزاری است، اظهار داشت: ما امروز جنگ تمام عیاری را با محوریت فلسطین و غزه شاهدیم که خود بخشی از این ماجرا هستیم و از سویی حیات و ممات رژیم صهیونیستی و جریان مقاومت به حرکت و نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران بستگی دارد.

وی افزود: باید کاری کنیم که هم خواص و هم آحاد مردم ما احساس جدی و نقش آفرینی مهم تری در این کارزار داشته باشند و این که در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و ... چگونه می توانند به حمایت از جبهه مقاومت اهتمام بورزند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم همچنین گفت: در این راستا ما نیازمند لایه هایی برای تبیین اهمیت مقاومت در جامعه هستیم که افراد این طیف باید مسلط بر الهیات جنگ، طرح راهبردی جمهوری اسلامی، تحلیل آینده جنگ و ... باشند و ناظر به آخرین تحولات میدان بتوانند روایتگری مناسبی داشته و نیازمندی های میدان را برای مردم به درستی تشریح و تبیین کنند.

وی ادامه داد: البته متأسفانه این کانون دعوت ساز هنوز شکل نگرفته تا بعد شاهد شکل گیری شبکه گسترده تری در این زمینه باشیم.

حجت الاسلام شعبان زاده بیان داشت: نیازمند فهم و درک لازم از مناسبات هستیم نه این که اطلاعاتی اجمالی صرفاً از بعد نظامی ماجرا ارایه کنیم، ضمن آن که ما به طور خاص نیازمند نقش آفرینی جدی حوزه در تبیین ماجرای مقاومت هستیم تا بعد افراد خط شکن در لایه های میانی بتوانند به درستی رسالت تاریخی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت تولید پیام و معنا در این باره گفت: نکته حائز اهمیت دیگر این که بدانیم خط شکن ها فقط علمای بصیر نیستند بلکه مدیران، فعالان رسانه ای و هنری، بانوان و دیگران می توانند جزو راویان در این عرصه باشند.

ارسال نظرات