۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۶۷۳۱
نماینده ولی فقیه در گلستان:

هفته وحدت سدی محکم در برابر نفوذ دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، با گرامی‌داشت آغاز هفته وحدت گفت: هفته وحدت گام مهمی در راستای اتحاد مسلمانان است.
 آيت الله نور مفيدي
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، در بیانیه‌ای با گرامی‌داشت آغاز هفته وحدت گفت: هفته وحدت گام مهمی در راستای اتحاد مسلمانان است.

در این بیانیه آمده است: هفته وحدت، میلاد خجسته خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی‌(ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) را به ملت شریف ایران بالاخص مردم متدین گلستان تبریک می گوییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: امام راحل و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در بحث وحدت تاکید فراوانی داشته اند و طبق رهنمود حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید به نحوی رفتار کنیم تا دشمنان نتوانند به صفوف مسلمانان نفوذ کنند.

این بیانیه می افزاید: وحدت یکی از اساسی ترین و زیباترین مفاهیم در اسلام بشمار می رود و دستیابی به وحدت و معرفت و درک صحیح اوضاع و احوال کنونی جوامع اسلامی از ضروریات مسلم است که باید علما، مسؤولان و اندیشمندان اسلامی به آن بپردازند و با انرژی متراکم و مثبت آن ستم وارده بر امت اسلامی در اقصی نقاط دنیا پاسخ دهند و دشمن را سرجای خود بنشاند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه این بیانیه آورده است: امیدواریم خداوند در دل های همه ما رشته محبت و عشق به ذات اقدس الهی و یکپارچگی امت اسلامی را محکم و مقرر فرماید و از تفرق و جدائی بر حذرمان دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: برگزاری مراسم جشن و سرور میلاد مبارک فخر کائنات و گرامیداشت هفته وحدت توسط برادران عزیز شیعه و سنی در مجامع عمومی به‌ویژه در حوزه های علم و دانش بی شک می تواند گام مهمی در راستای اتحاد مسلمانان باشد./950/د102/س
ارسال نظرات