۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۶۷۱۸۱

حزب‌الله لبنان: عملیات «حیفا» منحصربه‌فرد و ترکیبی بود

حزب‌الله لبنان: عملیات «حیفا» منحصربه‌فرد و ترکیبی بود
اتاق عملیات حزب‌الله از عملیات «کیفی و ترکیبی» با شلیک موشک‌ها و پهپادها به‌سمت مناطقی در عکا و حیفای اشغالی خبر داد و اعلام کرد: پهپادها با نفوذ از رادارها به اردوگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا واقع در جنوب حیفا رسیدند.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای با اشاره به عملیات مقاومت لبنان در جنوب حیفا که به هلاکت و زخمی شدن ده‌ها افسر و نظامی صهیونیستی منجر شد بر تداوم پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: دشمن پس از انجام عملیات‌های پست و رذیلانه امنیتی و ترور رهبران خود و در رأس آن شهید سید حسن نصرالله، تصور می‌کرد که مقاومت نمی‌تواند تهدید خود را عملی کند.

اتاق عملیات حزب‌الله افزود: دشمن به هشدارهای مقاومت توجهی نکرد و همچنان بر حملات و ارتکاب جنایت خود به‌ویژه در بیروت و ضاحیه پافشاری کرد.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد: بعد از همه اینها (جنایات)، رهبری مقاومت تصمیم گرفت دشمن را تأدیب کند و در هر زمان و در هر مکانی که بخواهد، چه مخفی و چه علنی، برخی از توانمندی‌های خود را عملی کند.

در این بیانیه آمده است: در عملیاتی کیفی و ترکیبی یکان موشکی مقاومت اسلامی لبنان با هدف سرگرم کردن سامانه پدافندی هوایی رژیم صهیونیستی، ده‌ها فروند موشک به‌سمت اهداف مختلفی در مناطق نهاریا و عکا شلیک کرد و همزمان با آن یگان هوایی مقاومت مجموعه‌ای از پهپادهای مختلف که برخی از آنها برای اولین بار استفاده شده بود، به‌سمت مناطق مختلف در عکا و حیفای اشغالی پرتاب کرد به‌طوری که این پهپادها بدون ردیابی توانستند از رادارهای هوایی اسرائیل عبور کنند و به هدف مورد نظر خود در اردوگاه آموزشی تیپ زبده گولانی در منطقه بنیامینا در جنوب شهر حیفای اشغالی برسند. این پهپاد در اتاقی که در آن دهها تن از افسران و نظامیان صهیونیست که خود را برای مشارکت در تجاوز به لبنان آماده می کردند ـ که بینشان افسران بلندپایه بودند ـ منفجر شد که به کشته  و یا زخمی شدن ده‌ها تن از آنها (نظامیان صهیونیست) انجامید.

در بیانیه مقاومت لبنان با اشاره به ضربه کاری به صهیونیست‌ها در عملیات ترکیبی (شلیک موشک و پهپاد) در جنوب حیفا آمده است: مقاومت به والاترین و مقدس‌ترین شهید خود وعده می‌دهد که به دفاع از خاک لبنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های میدانی که ایشان شخصاً بر تهیه و تدارک آن به‌همراه فرماندهان شهید نظارت داشتند، ادامه خواهد داد.

اتاق عملیات حزب‌الله در بیانیه خود اعلام کرد که بیانیه تفصیلی درباره روند درگیری حماسی و قهرمانانه مجاهدین مقاومت اسلامی در خط مقدم نبرد با رژیم صهیونیستی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی منتشر خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات