۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۷۶۷۰۸۱
قالیباف:

ایران از تصمیمات جبهه مقاومت حمایت خواهد کرد

ایران از تصمیمات جبهه مقاومت حمایت خواهد کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی در بیروت گفت: جمهوری اسلامی ایران از تصمیمات دولت، ملت و جبهه مقاومت در این زمان در زمینه‌های مختلف حتماً حمایت خواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خبری خود در بیروت گفت: در سفر امروز سلام گرم ملت، دولت، مجلس به ویژه پیام رهبر معظم انقلاب را مردم لبنان برسانم که مطمئن باشید جمهوری اسلامی ایران در این شرایط سخت کنار ملت، دولت و جبهه مقاومت خواهد ایستاد.

قالیباف ادامه داد: از اینجا عازم ژنو هستم که در نشست روسای مجالس کشورها (IPU) شرکت کنم و حتماً پیام مظلومیت ملت لبنان و فلسطین را به همه روسای مجالس کشورهای  و مردم دنیا منتقل خواهم کرد.

وی گفت: در ملاقات با آقای میقاتی گفتم که ملت و مردم ایران برای کمک به مردم آواره و جنگ زده لبنان و مجروحان آماده هستند تا زیر نظر دولت لبنان امکاناتی را برسانند لذا اگر دولت لبنان کریدور هوایی را برای بیروت فراهم کند، این کمک ها را در اسرع وقت به مردم می‌رسانیم.

قالیباف بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از تصمیمات دولت و ملت لبنان و مقاومت در این زمان در زمینه‌های مختلف حتماً حمایت خواهد کرد.

قالیباف اظهار کرد: از شما خبرنگاران و رسانه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم . همچنین به طور ویژه  شهادت سید حسن  نصر الله را به همه ملت عزیز لبنان عرض تسلیت و تعزیت دارم.

ارسال نظرات