۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۷۶۷۰۷۷
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

تضعیف کنندگان شجره طیبه مقاومت، یا جاهل هستند یا خائن

تضعیف کنندگان شجره طیبه مقاومت، یا جاهل هستند یا خائن
سخنران محفل معارفی حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه این جنگ تمرین مشق برای ظهور است و برای ظهور پذیرنده می‌خواهیم، گفت: مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا یعنی زمینه سازی ظهور و امروز پذیرندگان ظهور در سراسر عالم بیدار شده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری در محفل معارفی حرم مطهر بانوی کرامت در شام ولادت امام حسن عسکری (ع) در شبستان امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه جهان به سوی ظهور در حال حرکت می باشد، ابراز کرد: مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا یعنی زمینه سازی ظهور و امروز پذیرندگان ظهور در سراسر عالم بیدار شده اند.

وی با یادآوری اینکه روزگاری کسی در کشور ما جرأت نداشت براساس کاپیتولاسیون علیه آمریکایی ها شکایت کند، اظهار داشت: روزگاری حیوان آمریکایی بر یک ایرانی ترجیح داده می شد اما امروز همه مردم ایران و به تبع شما دنیا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهد و این یعنی آمادگی برای ظهور ان شاء الله.

استاد حوزه و دانشگاه براساس روایت امام حسن عسکری (ع) عبادت را کثرت التفکر توصیف کرد و گفت: چرا برخی فکر و اندیشه نمی کنند، هر انقلابی پذیرنده می خواهد، در سال ۴۲ امام خمینی (ره) فریاد ظلم‌ستیزی سر داد و فقط عده کمی به این فریاد لبیک گفتند و باعث شد انقلاب شکست بخورد و امام تبعید شوند؛ اما در سال ۵۷ پذیرندگان انقلاب بیشتر شده و مردم نیز ظلم‌ستیز شدند و انقلاب به پیروزی رسید.

وی افزود: در سال 1357 به همت جهاد تبیین علما و روحانیت مردم ایران بیدار شدند. امروز باید برای ظهور امام زمان پذیرنده باشد و پذیرنده کسی هست که بر علیه ظلم فریاد بزند و از مظلوم دفاع کند و این اتفاق در دنیا در حال تحقق است.

انقلاب ما را به سوی ظهور می برد

وی ادامه داد: بیندیشیم و تفکر کنیم که این انقلاب ما را به سمت ظهور می برد لذا باید برای تقویت این انقلاب و بیداری جهان تلاش کنیم نه اینکه از سر جهالت یا خیانت انقلاب را تضعیف کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) تشنه ظهور می خواهد، تصریح کرد: امروز استاد دانشگاه آمریکا و دنیای غرب را بخاطر دفاع از مظلومیت فلسطین بر زمین می کشانند این یعنی بیداری جهان که برای دفاع از مظلوم هوشیار و علیه ظلم و دفاع از مظلومین بیدار شده است و این زمینه تحقق ظهور و و تحقق آیه « وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ» است.

وی افزود: امروز دنیا برای ظهور فرزند امام حسن عسکری (ع) آماده می شود، دنیا به سمت پذیرندگی عدالت حرکت کرده و یکصدا فریاد می زند که غزه، لبنان و یمن مظلوم اما مقتدر و آمریکا و اسرائیل ظالم هستند.

سخنران محفل معارفی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به آیات آخر سوره حمد خاطرنشان کرد: مردم به سه دسته تقسیم می شوند. یک دسته در مسیر مستقیم الهی هستند، یک دسته مغضوب علیه هستند این دسته کسانی هستند که دائم با ولایت درگیری دارند، شریح قاضی، ابوموسی اشعری ها روحانیت عصر خود بودند اما با ولایت مخالف بودند، امروز بعید نیست برخی عمامه به سرها با ولایت در جنگ باشند. اما دسته سوم حزب باد هستند، بیندیشیم ما از کدام دسته ایم، از آن دسته نباشیم که با نسیمی به اینطرف و آنطرف برویم.

تضعیف کنندگان شجره طیبه مقاومت جاهل یا خائن هستند

انقلاب امام زمان رزمنده می خواهد

وی با تاکید بر اینکه ظهور با جنگ همراه می شود و جنگ به رزمنده نیاز دارد، گفت: این مملکت اگر سپاه پاسداران، ارتش و بسیج مردمی نداشت که صدام یک هفته ای در تهران بود، انقلاب امام زمان (عج) هم رزمنده می خواهد. روزی رزمنده های غزه با سنگ جهاد می کردند اما  به لطف الهی موشک جای سنگ را گرفته است. امروزه رزمنده های اسلامی در جهان در حال افزایش هستند و این تحقق آیه «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ » است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اظهار داشت: صهیونیست ها نمی توانند جنگ زمینی کنند چرا که از قدرت نیروهای حزب الله واهمه دارند. یک ردیف از رهبران حزب الله را به شهادت رساندند به خیال اینکه حزب الله تمام شدنی است اما حزب الله از انقلاب اسلامی الگو گرفته و لبنان پر از سید حسن نصرالله است، امروز صدها هزار رزمنده در جهان اسلام آماده اند و به شما قول می دهم رزمنده ها از دل آمریکا و حتی سرزمین های اشغالی بلند می شوند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی، عملیات طوفان الاقصی، مقاومت های حزب الله ما را به سمت ظهور نزدیک می کند، ابراز داشت: ایران به قدرت موشکی رسیده است که این قدرت را آمریکا هم ندارد ما به قدرت پهپادی و آفندی رسیده ایم و برای ظهور امام عصر (عج) خودمان را آماده می کنیم و این یعنی بستر سازی ظهور؛ با این حال چرا برخی این شجره طیبه را ضعیف می کنند.

وی نهضت امام خمینی (ره) را مدرسه‌ای برای تربیت منتظران دانست و گفت: دوران انتظار پادگان تربیتی منتظران امام‌زمان (عج) است و این پادگان به برکت انقلاب اسلامی به راه افتاده است.

لزوم برخورد حوزه با حوزویان تضعیف کننده نظام اسلامی و محور مقاومت

وی خواستار برخورد جدی حوزه علمیه با تضعیف کنندگان نظام و انقلاب اسلامی شد و ادامه داد: این جنگ تمرین مشق برای ظهور است و برای ظهور پذیرنده می خواهیم که به فضل الهی در حال افزایش است. معتقدم اگر صداوسیما پویشی برای جنگ با صهیونیست ها در لبنان و غزه راه بیندازد جوانان ما آمار عجیبی از خود به ثبت می رسانند. برخی از دل حوزه به تضعیف نظام و انقلاب و محور مقاومت روی آورده اند، بزرگان حوزه و حوزویان بصیر باید با اینگونه افراد برخورد جدی کنند.

سخنران حرم بانوی کرامت با بیان اینکه برای ظهور علاوه بر رزمنده، مدیر هم می خواهیم، تصریح کرد: در ظهور امام زمان (عج) مدیرانی همچون رجایی، باهنر، رئیسی، سیدحسن نصرالله، ابومهدی المهندس، حاج قاسم و اسماعیل هنیه از همه کشورها و طوایف می خواهیم، دشمن بداند با ترور شهید رجایی، بهشتی و حاج قاسم، دانشمندان نظامی و هسته ای یک روز کشور و حرکت ما متوقف نمی شود و این یعنی انقلاب اسلامی نیرو تربیت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با تاکید بر اینکه دشمنان ما احمق هستند که فکر می کنند انقلاب ما قائم به شخص است، خاطرنشان کرد: این انقلاب فرمانده و مدیر تربیت می کند این انقلاب فرماندهی را تربیت کرده است که یمن را اداره می کند فرمانده ای را تربیت کرده بود که اسرائیل را به زانو در آورده بود و اگر امرزو به شهادت رسیده فرمانده دیگری جای او را می گیرد.

غزه و لبنان خط مقدم جبهه اسلام و جبهه ظهور است

وی با بیان اینکه ما پیرو امام حسن (ع) هستیم، ابراز داشت: هرکس این انقلاب را تضعیف کند یا جاهل و یا خائن است و امروز همه وظیفه داریم هم دعا و هم یاری کنیم. امت اسلام به بلاء عظیمی دچار شده است. جنوب لبنان و غزه با خاک یکسان شده است لذا همه باید کمک کنیم.

سخنران حرم حضرت معصومه (س) در پایان گفت: فلسطین و لبنان خط مقدم جبهه اسلام و جبهه ظهور است و هر کس می تواند، این مسیر شما را فرا می خواند. اگر جبهه اسلام و ولایت فقیه را تقویت کردیم خدا هم به ما هدیه ظهور می دهد.

ارسال نظرات