۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۶۷۰۳۷

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب در محکومیت رژیم صهیونیستی نسبت به تهدید ترور شخصیت‌های بزرگ اسلامی

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب در محکومیت رژیم صهیونیستی نسبت به تهدید ترور شخصیت‌های بزرگ اسلامی
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت رژیم خبیث صهیونیستی نسبت به تهدید به ترور مراجع تقلید و شخصیت‌های بزرگ امت اسلام بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکومیت رژیم خبیث صهیونیستی نسبت به تهدید به ترور مراجع تقلید و شخصیت‌های بزرگ امت اسلام بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
رژیم خبیث صهیونیستی در اهانتی آشکار به بزرگان اسلام از چند کشور اسلامی، در اقدامی شنیع در شبکه های مختلف از جمله شبکه۱۴ تلویزیون اسرائیل، تصاویر مراجع عظام تقلید را به عنوان اهداف ترور نمایش داده و بی‌شرمی و بی‌آبرویی را به حد اعلای خود رسانده است.

علمای ربانی و مرجعیت دینی در استمرار صراط نورانی انبیاء و اولیای الهی، عالی‌ترین رهبران و راهبران جهان، ادیان و جهان اسلام هستند. به عنوان پشتیبانان، پناهگاه مومنان، دلسوزان امت اسلامی و جامعه انسانی، جایگاه بی‌نظیر و والایی در میان کشورها و ملت‌های جهان دارند. مسلمانان و آزادگان، حفاظت از آنان را از واجبات خویش می‌دانند.

مراجع عظام و علمای اعلام بالاخص امام المسلمین رهبر آزادگان جهان آیت الله العظمی امام خامنه ای و نیز آیت الله العظمی سیستانی (دامت برکاتهم) این دو چهره تابناک در دلها، قلوب امت بزرگ اسلامی، ملت‌های منطقه و ملل آزاده جهان، جایگاهی والا و منزلتی وصف ناپذیر و منحصر به فرد دارند و هرگونه جسارت به ساحت نورانی آنان طوفان خشم امت اسلامی، ملل مستقل، آزادیخواه و آزادگان جهان را درپی خواهد داشت.

نمایش تصاویر امام المسلمین مقام معظم رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی حفظهماالله و تهدید به ترور، اهانتی آشکار و نابخشودنی به ساحت ادیان و مذاهب، علم و فضیلت و مرجعیت دینی بوده و نشان از جنون و حماقت سران رژیم ددمنش و خبیث صهیونیستی دارد و تبلور خوی استکباری، ضد بشری و ضد اخلاقی این رژیم رو به زوال را نشان می دهد.

نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عمده مراجع عظام بر این است که: امروز دفاع از جبهه مقاومت ضرورتی حیاتی است و بر همه مسلمانان واجب است که به یاری آنان در همه ابعاد از جمله مساعدت و کمک مالی بشتابند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه قم ضمن محکومیت این جسارت و اهانت، اعلام می‌کند که این تهدید از سوی صهیونیزم بی‌پاسخ نخواهد ماند.

اساتید، طلاب، فضلا، علما و دانشمندان حوزه‌های علمیه قم، نجف و سراسر جهان همراه با نهادهای علمی، دانشگاهی امت اسلامی ضمن محکوم نمودن این گستاخی، از مجامع، سازمان‌ها، نهادهای بین المللی، مجامع علمی و فرهنگی، علمای ادیان و مذاهب مختلف مصرانه می‌خواهد، در برابر این‌گونه رذالت‌ها ساکت ننشینند و از کیان علم، اخلاق، معنویت و ملل آزاده دفاع کنند.

نصر من الله و فتح قریب

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه قم

ارسال نظرات