۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۶۶۶۲۶
آیت الله فیاضی در گفت‌وگو با رسا:

رهبر انقلاب روح حماسه و قدرت را در جان مسلمانان دمیدند

رهبر انقلاب روح حماسه و قدرت را در جان مسلمانان دمیدند
مدیر مرکز آموزش تخصصی فلسفه اسلامی با اشاره به این که رهبر انقلاب روح حماسه، فداکاری، شجاعت و قدرت را در جان مسلمانان و شیعیان می دمد، گفت: باید قدر رهبر معظم انقلاب اسلامی را بدانیم.

آیت الله غلامرضا فیاضی مدیر مرکز آموزش تخصصی فلسفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این خطبه ها به ما نشان داد که ما رهبری داریم که قدر آن را نمی دانیم.

مدیر مرکز آموزش تخصصی فلسفه اسلامی بیان داشت: باید همه عاشقان و دوستداران انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب اسلامی دعا کنند؛ چراکه حضرت آیت الله امام خامنه ای کسی است که روح حماسه و فداکاری و شجاعت و قدرت را در جان مسلمانان و شیعیان می دمد.

وی افزود: خصوصا در این زمان از شرایط جمهوری اسلامی ایران که دشمنان، نهایت خباثت و پلیدی خود را به همه نشان داده و بسیاری از افراد از حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه این هفته دچار غم و غصه شده بودند.

آیت الله فیاضی با اشاره به آیه «وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ» اظهار داشت: خداوند در این آیه از قرآن کریم فرمان داده است که باید صالحان، وارثان زمین باشند و ما امیدواریم که پرچم انقلاب اسلامی با دست رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست حضرت ولی عصر(عج) برسد.

ارسال نظرات