۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۶۶۴۲۳

اعلام آمادگی مستندساز تلویزیون برای مبارزه با صهیونیست‌ها

اعلام آمادگی مستندساز تلویزیون برای مبارزه با صهیونیست‌ها
جواد قارایی سازنده مستند «ایرانگرد» در صفحه مجازی‌اش ضمن تبریک «عملیات وعده صادق۲» اعلام کرد که نخستین سفر داوطلبانه و با عشق حاضر به مبارزه با صهیونیست‌های جنایتکار هستم.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، جواد قارایی مستندساز تلویزیون که بیشتر به مستند «ایرانگرد» شناخته می‌شود در خصوص حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی تحت عنوان عملیات «وعده صادق 2» واکنش نشان داد. 

او ضمن تبریک به تمام هموطنان و آزادگان جهان که از جنایت‌های صهونیست‌ها به تنگ آمده‌اند در صفحه مجازی‌اش نوشت: «کلام نخست، از جنگ بیزارم و عاشق صلحم اما اگر برای مبارزه با دشمن نیاز به نیروی انسانی داشتید، بنده اعلام می‌کنم نخستین سفر داوطلبانه و با عشق حاضر به مبارزه با صهیونیست‌های جنایتکار هستم و جان ناقابلم تقدیم به ایران جان و این راه حقیقت و روشن. 

در خانه‌ام نشستم و در انتظارم. دوم سخنی با هموطنان نازنینم دارم. شاید روزهای سختی در پیش داشته باشیم. نمی‌هراسیم و با قدرت و ایمان به خداوند و با اتحاد و با عشق همچون هزاران سال مقاومت و ایستادگی تا امروز، همچون دفاع‌مقدس در برابر تجاوز عراق مقابل دشمنان جنایتکار خواهیم ایستاد. 

در سختی‌ها یار و یاور یکدیگریم و تا آخرین نفس همچون نیاکان‌مان ایستادگی خواهیم کرد. با وجود همه مشکلات و همه نارضایتی‌هایمان، در برابر مام وطن هوشیاریم و با همه اختلاف‌ها و دیدگاه‌ها د راین روزهای سخت و حساس که پای جان هموطنان‌مان و پای جان مادرمان ایران‌جان و پای تمدن با شکوه‌مان در میان است در کنار هم برای سلامت وطن و خانواده‌ پاک ایرانی می‌ایستیم. 

بسیار مراقب خائنین باشید. ایرانی عاشق صلح است، با شرف زندگی می‌کند و با شرف می‌میرد. اما اگر مجبورش کنند شیر درنده‌ای بی‌رحم خواهد شد. این حمله شاید باید پیش از این‌ها اتفاق می‌افتاد. 

سوم، سخنی با مسئولین دارم. اگر نیروگاه‌های ما را زدند، تمام نیروگاه‌هایشان را بزنید. اگر تأسیسات هسته‌ای ما را زدند، تمام تأسیسات هسته‌ای‌ آنها را بزنید. اگر مراکز غیرنظامی ما را زدند، تمام مراکز غیرنظامی‌شان را بزنید و اگر خدایی ناکرده غیرنظامیان ما را زدند، تمام اسرائیل و صهیونیست‌های حرام‌زاده را با خاک یکسان کنید. بی‌رحم، با تمام قدرت و با هر نیرویی.

تأکید می‌کنم، با هر نیرویی. کار آخر را نخست انجام دهید. خداوند یاورتان. سرافراز ایران و ایرانی.»

ارسال نظرات