۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۷۶۶۲۵۴
بیانیه بسیج طلاب و دانشجویان دانشگاه رضوی؛

راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت

راه و مکتب سید مقاومت ادامه خواهد یافت
بسیج طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت و اعلام انزجاز از جنایت دشمن دین و انسانیت، بر ادامه راه و استواری مکتب این شهید عزیز تاکید کرد.
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، بسیج طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایت سگ هار صهیونیستی و تسلیت شهادت رهبر فرزانه مقاومت شهید سید حسن نصرالله بر ادامه راه وی و استواری مکتب او تاکید کرد.

متن بیانیه از قرار زیر است:

به نام خدا

وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ‌ انْقَلَبْتُمْ عَلَی أَعْقَابِكـــُمْ وَمَنْ يَنْقَلِبْ عَلَىعَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّاللَّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاكِرِينَ سلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّار(آل عـــمران144) 
ما بسیجیان طلبه‌دانشجو دانشگاه علوم اسلامی رضوی از جوار مضجع شریف آقا علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، شهادت عبد صالح ، فرماند بزرگ جهادی ، رهبر پر افتخار حزب الله قهرمان ، شهید سید حسن نصرالله را به محضر حضرت ولیعصر ارواحنا فداه ، فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) ، ملت های مبارز و آزاده  محور مقاومت و مستضعفین و مظلومان سراسر عالم ، تبریک و تسلیت عرض میکنیم.  
رژیم سفاک ، اشغالگر ، خونریز و ضد بشری صهیونیستی در ادامه اعمال ضد انسانی خود دست به جنایتی زد که ملت های محور مقاومت و انسان های آزاده جهان را در موجی از بغض و غضب فرو برد . تهاجم غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی به خاک لبنان که با تسلیحات آمریکایی و تایید و چراغ سبز آمریکا انجام شد و منجر به شهادت مردی از مجاهدان و عباد مخلص حق تعالی گشت ، بزرگ مردی که ناصر مستضعفین و سدی مستحکم در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا بود .
وَ لا یَحْسَبَنَّ الَّذینَ کَفَرُوا سَبَقُوا إِنَّهُمْ لا یُعْجِزُونَ(انفال 59) ؛ امت آزاده و سرافراز ایران اسلامی بداند ، این ترور ها نه تنها موجب تضعیف محور مقاومت نخواهد شد ، بلکه همانطور که پیر طریق مبارزه و رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: ریختن خون ما باعث رشد ، رویش و استحکام این انقلابِ متصل به ظهور حجت (عج) خواهد بود. بلاشک نظام مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی و محور مقاومت در برابر این جنایت فجیع هیچ سکوت و مماشاتی نخواهند داشت و این پاسخ مشی مقتدرانه جمهوری اسلامی و برآیند خواست ملت مبارز و آزاده ایران است . پیام راهبردی و ژرف اندیشانه امام خامنه ای (حفظه الله) در خصوص مسائل اخیر منطقه و محور مقاومت، بار دیگر ثابت کرد رژیم نامشروع صهیونیستی و فرزند حرامزاده آمریکای متجاوز ، با تمام توحش و ددمنشی خود حقیرتر و پست تر از آن هستند که بتوانند به سد مستحکم مقاومت آسیب وارد کنند. همچنین این پیام مسئولیت امت اسلامی را در این مسیر خطیر بیش از پیش نمایان کرد . 
اکنون و در این موقعیت حیاتی منطقه که هم برای جبهه حق و هم جریان باطل (که عمله جنایت آن جریان، رژیم صهیونیستی است) و همچنین در امتثال فرمان ولی امر مسلمین جهان ، حضرت آیت الله خامنه ای عزیز تر از جان ، دانشجویان و طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این پیام ، آمادگی خود را برای حضور در تمام عرصه های محور مقاومت اعلام میدارند . از ملت شریف و همیشه درصحنه ایران اسلامی نیز دعوت میکنیم تا با لبیک به امر رهبر معظم انقلاب، به وظیفه شرعی و انسانی خود عمل کنیم./933/
و من الله التوفیق
بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی

جواد رستمی
ارسال نظرات