۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۶۶۱۸۷
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

مقابله با رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه محقق نخواهد شد

مقابله با رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه محقق نخواهد شد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: امروز مسلمین باید هرچه سریعتر برای توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی‌زاده امروز در نشست با جمعی از روحانیون و طلاب کرمانشاهی که با موضوع بررسی وضعیت جهان اسلام به ویژه موضوع غزه و لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امروز مسلمین باید هرچه سریعتر برای توقف ماشین کشتار صهیونیست‌ها چاره اندیشی کنند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: در طول یک سال اخیر یعنی از عملیات طوفان الاقصی تا به امروز بسیاری از بزرگان و رهبران محور مقاومت توسط صهیونیست‌ها ترور و به شهادت رسیده اند و باید پرسید که این همه جنایت و کشتار صهیونیست‌ها چرا نتوانسته است که جهان اسلام به ویژه سران کشورهای عربی و اسلامی را از خواب بیدار کند.

حجت الاسلام رضوانی زاده با اشاره به لزوم ایجاد وحدت در بین کشورهای اسلامی در مقابل صهیونیست‌ها، یادآور شد: متاسفانه در یک سال اخیر بی‌تفاوتی مسلمانان در بحث صهیونیست‌ها و تجاوزات آنها به جای رسید که صهیونیست ها به خود اجازه دادند و این جرأت را پیدا کردند که سید مقاومت را به شهادت برسانند که این یک ضربه بزرگ به جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با رژیم منحوس اسرائیل با صدور بیانیه و یا محکومیت هرگز محقق نخواهد شد، لذا اگر مسلمین به دنبال از بین بردن این غده سرطانی در جهان اسلام هستند باید اقدامی عاجل و عملی در دستور کار خود داشته باشند زیرا اسرائیلی‌های غاصب در مقابل وحدت واقعی جهان اسلام هرگز حرفی برای گفتن نخواهند داشت./1400/

ارسال نظرات