۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۷۶۶۰۶۶
بیانیه تیپ امام جعفر صادق؛

مسیر سید مقاومت با قوت توسط تربیت یافتگان مکتب شهادت ادامه خواهد یافت

مسیر سید مقاومت با قوت توسط تربیت یافتگان مکتب شهادت ادامه خواهد یافت
تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع)، به مناسبت شهادت دبیر کل شهید حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق عليه‌السلام، به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل شهید حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا. ( آیه 23 سوره احزاب)

شهادت فخر اولیاء الهی است و لباسی است زیبا که فقط بر قامت عاشقان استوار آید، شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل شهید حزب الله لبنان یک بار دیگر این سخن ماندگار سیدالشهدای انقلاب اسلامی، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی را به یاد آورد که «سرنوشت مقلدان خمینی(ره) چیزی جز شهادت نیست»؛ و مگر غیر از این است که مقلدان خمینی کبیر، به تقلید در فروع بسنده نکرده‌اند و پیمودن راه و مرام ماندگار بت‌شکن زمان را که شوریدن بر ظالم و همدردی با مظلوم در همه جای عالم است، وجهه همت خود قرار داده‌اند؟ و چه زیبا و با عظمت است که این دلدادگی برای جهاد، در دفاع از مظلومین غزه که از برادران اهل تسنن می باشند خود را نشان می‌دهد و در کشاکش هزیمت این جلوه‌های جاهلیت و درنده خو، به دست اشقی الاشقیا، یعنی صهیونیست‌های کودک‌کش به شهادت می‌رسند.

بار دیگر استکبار جهانی و ایادی آن، چهره شقی و جنایتکارانه خود را نمایان نمود و سید عزیز مقاومت و یکی از بهترین بندگان صالح خدا را به شهادت رساند.

امروز اگرچه تمام ملت‌های آزادی‌خواه و‌ جبهه مقاومت در سراسر دنیا داغدار شهادت این مجاهد کبیر هستند، اما شجره طیبه مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید مستحکم‌ تر می‌شود و مسیر این سید عزیز با قوت توسط تربیت یافتگان مکتب شهادت ادامه خواهد یافت.

بدون تردید خون به ناحق ریخته این‌ شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان مستکبرین عالم و در راس آن ها رژیم غاصب صهیونیستی را خواهد گرفت. صهیونیستهای خونخوار و جنایتکار بدانند که خون مطهر شهیدانی همچون سید حسن نصرالله صدها مجاهد کبیر می‌آفریند و مقاومت در برابر ظلم و فساد و طغیان را دوچندان میکند.

تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام ضمن تسلیت به ساحت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشته و بار دیگر بیعت مستحکم خود را بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده‌خو و آزادسازی قدس شریف اعلام می‌دارد.

روابط عمومی تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی‌تبلیغی امام جعفر صادق عليه‌السلام

ارسال نظرات