۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۷۶۶۰۵

برنامه‌های آینده دفتر تبلیغات اصفهان به زودی اعلام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به رشد فعالیت های این دفتر در سال جاری از کاربردی شدن خروجی برنامه ها در سال آینده خبر داد.
حجت‌الاسلام حبيب‌الله ارزاني، سرپرست دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه اصفهان،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان،‌ عصر روز گذشته در آخرین جلسه اداری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در جمع کارمندان این دفتر با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در این دفتر، گفت: در سال جاری در معاونت آموزش، مرکز آموزش های عالی علوم اسلامی و در معاونت پژوهش مرکز مطالعات اسلامی تصویب و راه اندازی شد.

وی با اشاره به گسترش تبلیغات صورت گرفته در معاونت فرهنگ و تبلیغ این دفتر، ادامه داد: امسال افزون بر راه اندازی مرکز پاسخگویی به سؤلات دینی، طراحی سند مهندسی تبلیغ دین در استان به این دفتر واگذار شد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، رشد ارتباطات صورت گرفته در این دفتر را در سال جاری چشمگیر توصیف کرد و افزود: بسیاری از ظرفیت های اصفهان برای قم ناشناخته است و این ارتباطات و آشنایی با پتانسیل های موجود در اصفهان، نقش تاثیر گذاری در تصمیمات مسؤولین دفتر خواهد داشت.

وی امضاء تفاهم نامه های مجزا با نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اصفهان، آموزش و پروش، جهاد دانشگاهی و ایجاد ارتباط با دفاتر مراجع، صدا وسیما، اداره ارشاد و سازمان اوقاف اصفهان و همچنین برگزاری جلسات متعدد با برخی از مسؤولین استان همچون استاندار و نمایندگان مجلس و شرکت در جلسات فرهنگ عمومی استان را حاکی از ارتقای جایگاه دفتر تبلیغات در استان اصفهان دانست و گفت: افزون بر این بحث کمیته دین و فرهنگ از سوی اداره ارشاد و دبیر خانه ادیان از سوی استانداری به این دفتر واگذار شده است.

حجت الاسلام ارزانی در ادامه با تاکید بر ضرورت طراحی افق چشم انداز دفتر و جهت دهی به برنامه ها، اظهار داشت: حذف فعالیت های موازی و کم بهره، اولویت بندی برنامه ها، حضور فعال در استان، مشارکت با نهاد ها و سازمانها و همچنین استفاده از توانایی ها آنها، کاربردی کردن خروجی های دفتر و تبدیل کردن دفتر به اتاق فکر فرهنگ دینی استان از جمله نکاتی است که در این چشم انداز باید مدنظر قرار گیرد.

وی حفظ روحیه نشاط و تعاون در برنامه ها و دغدغه مند بودن کارمندان را در سرعت بخشی به فعالیت های دفتر تبلیغات متذکر شد و افزود: متخصص پروری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی همچون بهاییت شناسی، وهابیت شناسی، داستان نویسی دینی، نمایشنامه نویسی دینی و دیگر رشته، از دیگر اهداف دفتر تبلیغات در چشم انداز برنامه های آینده است. /965/پ202/ص
ارسال نظرات