۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۷۶۶۰۱۹

۶ محور شریانی و غیرشریانی کشور مسدود است

۶ محور شریانی و غیرشریانی کشور مسدود است
کارشناس سازمان راهداری از مسدود بودن ۶ محور شریانی و غیر شریانی در کل کشور خبر داد و گفت: محور چالوس به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ایمان محرابی‌نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه آزاد راه تهران - شمال و محور چالوس که ساعاتی پیش به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود در حال حاضر پاکسازی شده است، گفت: نیرو‌های راهداری در حال آماده باش هستند و تمامی محور‌هایی که ریزش سنگ داشته‌اند پاکسازی شده‌اند و در حال حاضر انسداد این محور‌ها به دلیل احتمال وقوع سیلاب و ریزش کوه است.

وی ادامه داد: محور‌های شمالی در حال حاضر پاکسازی شده‌اند، اما به دلیل احتمال وقوع سیل و نبود ایمنی در این محور‌ها پلیس راه این محور‌ها را مسدود کرده و در صورت تایید شدن ایمنی بازگشایی آنها از سوی پلیس راه اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۶ محور شریانی و فرعی مسدود است، افزود: محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود و محور چالوس و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) نیز مسدود هستند.

وی توضیح داد: محور‌های مسدود غیرشریانی هم عبارتند از  هشتگرد - طالقان،  کمربندی جدید خرانق - یزد و  یزد - دربید. همچنین محور فرعی سیاخ دارنگون مسدود است و در حال حاضر سایر محور‌های روستایی و غیر روستایی کاملا باز هستند و مشکلی از لحاظ تردد در آنها وجود ندارد.

ارسال نظرات