۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۶۵۹۴۱
سردار شرفی:

روحیه شهادت طلبی موجب پیروری انقلاب اسلامی شد

روحیه شهادت طلبی موجب پیروری انقلاب اسلامی شد
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: با برگزاری یادواره شهدا می‌خواهیم این پیام را انتقال دهیم که روحیه شهادت و ایثار طلبی در ما زنده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، سردار سرتیپ محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در سومین یادواره ۹۷۶ شهید فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی؛ نقش رهبری، روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام و توکل و ایمان به خدا از مولفه‌هایی بود که باعث پیروزی ایران اسلامی شد، گفت: امروز وظیفه همه ما بسیار سنگین است و با برگزاری یادواره شهدا، می‌خواهیم این پیام را انتقال دهیم که روحیه شهادت و ایثار طلبی در ما زنده است.

وی با اشاره به این موضوع که ۱۵ هزار شهید استان فارس سند محکمی است که بدانیم این استان چه نقش و سهم بزرگی را در دوران دفاع مقدس ایفا کرده است، ادامه داد: دشمان به خیال خود فکر می‌کردند می‌توانند سه روزه ایران را تسخیر کنند و با استفاده از تمام توان نظام سلطه به ایران اسلامی حمله کردند ولی به لطف الهی در این مسیر ناکام ماندند و یک وجب از خاک کشور را در اختیار آنان قرار ندادیم.

سردار شرفی با اشاره به وصیت نامه تعدادی از شهدای گرانقدر ایران اسلامی، عمل به وصایای شهدا را وظیفه همه دانست و افزود: هشت سال دفاع مقدس هنوز ادامه دارد و دشمنان توطئه‌های خود را بر علیه کشور ادامه می‌دهند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه دشمنان ارزش‌های دینی را نشانه گرفته‌اند، گفت: ما با تمام توان به مانند دوران دفاع مقدس در مقابل آنان می‌ایستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با اقدامات خرابکارانه خود به عناوین مختلف در اوایل انقلاب، کشور را به یک کشور جنگ زده تبدیل کردند، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منافع دشمنان به خطر افتاد و بحران‌های مختلفی را بر علیه این کشور شروع کردند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه اگر امروز فرمان بگیریم حتماً راه شهدا را ادامه می‌دهیم، گفت: هر کسی از سیره شهدا تبعیت کند و راه شهدا را فراموش نکند، رستگار خواهد شد و در دنیای امروز ما، هیچ فضیلتی بالاتر از تبعیت از راه و رسم شهیدان نیست و زنده نگه داشتن یاد شهیدان موجب توسعه فرهنگ ایثار شهادت است.

سردار شرفی تصریح کرد: در شرایط فعلی مخصوصاً در زمان تهدید، بهترین فرهنگی که می‌تواند موجب صیانت از کشور و همچنین صیانت از آحاد مردم عزیزمان شود، روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ایثار شهادت است که خوشبختانه توجه این موضوع در جمع کارکنان انتظامی بسیار بالاست و مثل دوران هشت سال دفاع مقدس، همه همکاران و همسنگران عزیز من آمادگی صد درصدی دارند تا هر نوع تهدیدی را دفع بکنند و هر جا لازم شد تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم بایستند.

ارسال نظرات