۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۷۶۵۸۶۳
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه:

توجه به سنن الهی موجب جلوگیری از تزلزل در مقابل دشمن می شود

توجه به سنن الهی موجب جلوگیری از تزلزل در مقابل دشمن می شود
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه توجه به سنن الهی و ایمان به آن را موجب پیروزی در عرصه های پیش رو خواند و قهرمانان اصلی دفاع مقدس را خانواده های رزمندگان دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم رونمایی از جلد اول ویژه نامه روحانیت و دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه علمیه کشور، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس  و تعدادی از رزمندگان و جانبازان روحانی در سالن اجتماعات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه علمیه کشور حماسه سازان واقعی دفاع مقدس را خانواده رزمندگان دانست و گفت: خانواده ها بودند که این فرزندان را تربیت و رنج و مصیبت از دست دادنشان را تحمل کردند.

وی افزود: از این رو دشمن متوجه نقش محوری خانواده شد و امروز از طریق به انحراف کشاندن جوانان و خوصوصا بانوان سعی می کند این نهاد مهم را از بین ببرد تا به اهداف خود برسد؛ در واقع این هجمه دشمن به خانواده ها پاتک دشمن به تک امام خمینی(ره) است که جوانان را به مبارزه با آنها فرستاد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ملکی پیروزی انقلاب اسلامی در برهه های مختلف و عبور از گردنه های سخت را بزرگترین معجزه زمان حال عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن در ابتدای انقلاب مطمئن بود خیلی زود انقلاب از بین می رود و به همین دلیل کودتای نوژه را رقم زد.

وی با اشاره یه آیات 12 و 13 سوره مبارکه آل عمران که پیرامون جنگ بدر سخن گفته، جنگ ایران و رژیم بعث عراق را نظیر جنک بدر دانست و اظهار داشت: اگر به سنت های الهی توجه کنیم و ایمان داشته باشیم قطعا موفق خواهیم شد و اینکه عده ای از مقابله با ابرقدرت های غربی می ترسند به دلیل همین بی توجهی به سنت های الهی است.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه کشور با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب مبنی بر نگاه توصیفی و نگاه تبیینی و تحلیلی گفت: واقعا ما به این نگاه تحلیلی نیاز داریم و باید توجه کنیم که با وجود اینهمه دشمنی و قدرت دشمن چگونه ما به پیروزی رسیدیم و این موجب آمادگی مان برای میدان های بعدی خواهد شد.

ارسال نظرات