۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۶۵۸۰۵
آیت‌الله مکارم شیرازی:

اسرائیل غاصب به پایان خود نزدیک است

اسرائیل غاصب به پایان خود نزدیک است
حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با ستودن مقاومت حزب الله در برابر رژیم خونخوار صهیونیستی، گفت: ظلم وقتی شدت پیدا کند به انتهای خود نزدیک می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی به سید حسن نصر الله ضمن ستودن مقاومت جبهه مقاومت، سنت‌های الهی درباره ظلم و تجاوز را یادآور شد.

متن کامل این پیام از قرار زیر است:

بسمه تعالى

حضور عالم مجاهد جناب حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن نصرالله (حفظه الله تعالى وزاد فى توفيقاته)

دبير كل محترم حزب الله لبنان

با اهداء سلام و تحيت؛ اخبار عدوان و تجاوز رژيم منحوس صهيونيستى به سرزمين لبنان و به خاك و خون كشيده شدن مردم مظلوم و شهادت عده‌اى از زنان و كودكان معصوم و مردم بى‌دفاع و همچنين تعدادى از علما و نخبگان و فرماندهان و رزمندگان آن ديار موجب تألم، تأثر و نگرانى گرديد.

رژيم جعلى اسرائيل و سردمداران وحشى و ديوانه آن پس از ماه‌ها جنايت در غزه در سايه سكوت مدعيان حقوق بشر و آزادى و نهادهاى بين المللى هر روز جرى‌تر و بى‌باك‌تر به فجايع خود ادامه داده و اكنون هوس تعدى به خاك ديگر كشورها را دارند.

دولت‌هاى اسلامى بايد بدانند اين آتش اگر خاموش نشود و اين سگ هار مهار نگردد، شعله‌اش دامن همه امت اسلام را خواهد گرفت و آسيب اين سرطان جهانى خواهد شد.

البته هميشه اين‌گونه بوده است هرگاه ظلم به اوج برسد، به پايان خود نزديك‌تر مى‌شود و سنت الهى بر نابودى آنان جارى خواهد شد، إن‌شاءالله.

نصرت اسلام و مسلمين و مقاومت شما عزيزان در برابر جبهه كفر و تزوير مثال‌زدنى و ستودنى است و وعده (وَلَيَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ يَنْصُرُهُ) در حق شما مجاهدان و مردم مقاوم و مظلوم آن ديار محقق است و پيروزى نهايى و كامل‌تان را به يارى خداوند همه عالم خواهند ديد.

بر همه مؤمنان و مسلمانان لازم است از دعاى خير به درگاه الهى و توسل به ذوات مقدسه(عليهم السلام) براى نابودى ظالمان و ستمگران غفلت نكنند و به هر نحو ممكن جبهه مقاومت را به صورت مادى و معنوى يارى كنند.

از درگاه خداوند متعال سلامت و توفيقات روزافزون شما سيد عزيز و همه مجاهدان جبهه مقاومت و پيروزى و عزت امت اسلام را مسألت دارم.

والسلام عليكم ورحمة الله و بركاته

قم ـ ناصر مكارم شيرازى

21 ربيع‌الأول 1446

ارسال نظرات