۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۶۴۶۳۸
ایمانیه:

برنامه های فرهنگی و اعتقادی متناسب با تنوع مخاطب باشد

برنامه های فرهنگی و اعتقادی متناسب با تنوع مخاطب باشد
استاندار فارس در سوگواره بین المللی میراث مراثی شیراز گفت: باید فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی، اعتقادی ما از تنوع خاص خود برخوردار باشد تا جذب حداکثری صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در جریان سوگواره بین‌المللی «میراث مراثی» که در محوطه بیرونی ارگ کریم‌خان شیراز اجرا شد، گفت: از آنجا که با مخاطبان متنوعی مواجه هستیم، باید فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی، اعتقادی ما از تنوع خاص خود برخوردار باشد تا جذب حداکثری صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه برای نخستین بار در فارس شاهد برگزاری چنین رویدادی بودیم، ابراز امیدواری کرد که این رویداد ضمن ایجاد الگو، به سایر نقاط کشور نیز تسری یابد.
 
ایمانیه با اشاره به برگزاری این سوگواره جذاب که به‌مدت چهار شب در محوطه بیرونی ارگ کریم‌خان در حال برگزاری است، بیان کرد: با توجه به استقبال بالای شهروندان شیرازی و هموطنان ایرانی و خارجی، امید است در سال‌های آینده نه تنها در دهه آخر ماه صفر بلکه در دهه اول ماه محرم تداوم يابد.
 
وی در خصوص برگزاری سومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی که به میزبانی استان فارس در آبان‌ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود، گفت: امروز جلسه‌ای در خصوص روند برگزاری این جشنواره برگزار شد که امید است با نظم بیشتری پیگیری شود تا رویدادی به یادماندنی برای همیشه فارس و شیراز باشد.
ارسال نظرات