۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۷۶۴۵۸۷

مراسم سوگواری شهادت پیامبر و امام حسن مجتبی در دفتر مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی در لندن 

مراسم سوگواری شهادت پیامبر و امام حسن مجتبی در دفتر مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی در لندن 
مراسم سوگواری رحلت پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی در دفتر مرحوم حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی در لندن برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بمناسبت سالروز رحلت جانسوز پيامبر رحمت و سعادت‌آفرين بشر، حضرت محمد مصطفی (ص) و نيز سالروز شهادت فرزندان بزرگوارش، امام حسن مجتبي (ع) دومين پيشوا و امام علي بن موسي الرضا(ع) هشتمين پيشواى شيعيان جهان، عاشقان و دلباختگان اهل بیت عصمت و طهارت همراه با مسلمانان دنیا در دفتر مرحوم حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی و مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام در لندن پایتخت انگلستان اجتماع کردند و به عزاداری و سوگواری پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی سخنران مراسم به سبک مدیریت نبی مکرم اسلام در تشکیل حکومت اسلام پرداخت.

این استاد حوزه و دانشگاه با توجه به انتصاب امیر المومنین به عنوان ولی امر مسلمین گفت: مگر می شود پیامبر اسلام در همه زمینه ها وصیت ومدیریت کرده باشد اما در خصوص ولایت مدیریت نکرد باشد. پیامبر اسلام علی بن ابی طالب را به عنوان ولی امر مسلمین معرفی کرد و این افتخاری برای ما شیعیان است 
لازم به ذکر است تلاوت آیات قرآن کریم، قرائت زیارت پیامبر، به همراه نوحه‌سرائی و نماز جماعت و پذیرائی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

گفتنی است مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام لندن در کارنامه علمی خود باتوجه به نیاز منطقه تا کنون موفق به چاپ و ترجمه ۱۰ جلد کتاب به زبان انگلیسی شده است.

مراسم سوگواری رحلت رسول گرامی اسلام و امام حسن مجتبی در دفترمرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی در پایتخت انگلستان 

ارسال نظرات