۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۷۶۴۵۶۶
امام‌ جمعه تبریز:

بسیج محدود به یک قشر خاص نیست

بسیج محدود به یک قشر خاص نیست
حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل با اشاره بیانات رهبر انقلاب و خدمت خالصانه بسیج به آحاد ملت، گفت: خدمت بسیج به مردم وابسته به ذائقه و سلیقه آنها نیست و نوع پوشش و تفکر افراد جامعه ملاک عمل بسیج قرار نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مطهری اصل در دیدار مسئولان سازمان بسیج اقشار استان با تأکید بر خودسازی و ارتقای سطح معنویت فردی در بسیج گفت: بسیج برای اثرگذاری در امور اجتماعی و فرهنگی جامعه باید کالبد وجودی خود را مزین به فضیلت‌های الهی بکند و بعد از آن نسبت پیاده‌سازی راهبردهای این شجره طیبه اقدام کند.

امام‌ جمعه تبریز با تأکید بر اجرای تدریجی برنامه‌های بسیج در جامعه افزود: با تاسی از خلقت انسان که تدریجی صورت‌گرفته است هر کار و اقدام فرهنگی و حسنه را مرحله‌به‌مرحله پیش ببرید تا پیشرفت‌های حاصله در جامعه مشهود اثرگذار باشد.

وی با اشاره بیانات رهبر انقلاب و خدمت خالصانه بسیج به آحاد ملت گفت: خدمت بسیج به مردم وابسته به ذائقه و سلیقه آنها نیست و نوع پوشش و تفکر افراد جامعه ملاک عمل بسیج قرار نمی‌گیرد؛ بلکه ایرانی بودن شرط خدمت بسیج است.

مطهری اصل توجه خاص بسیج به افراد انقلابی را ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: ۴۵ سال تلاش و پیشرفت مرهون و مدیون شجره طیبه بسیج است که بر اساس اندیشه‌های والای امامین انقلاب تأسیس و تداوم یافت و ارزش الهی و اسلامی را در جامعه به منصه ظهور رساند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی عقب‌نشینی از جریان خدمت در جامعه را مذموم خواند و تأکید کرد: بسیج با تمام توان در هر مرحله از امور جاری کشور حضوری فعال دارد و مسئولان با بهره‌گیری ظرفیت‌های این بدنه پیشرو در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی گام‌های اثرگذار برمی‌دارند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ صفدری فرمانده بسیج اقشار آذربایجان شرقی از عملکرد این سازمان گزارش داد و تعدادی از مسئولان آن به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان ارائه دادند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات