۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۶۴۳۶۴
لاجوردی خبرداد؛

جزئیات پنجمین جشنواره بین المللی فیلم دینی اشراق

جزئیات پنجمین جشنواره بین المللی فیلم دینی اشراق
مسئول دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم اشراق در خصوص کم و کیف، جزئیات و برنامه های این جشنواره اظهار داشت: بازنمایی مقاومت اسلامی به دلیل تحولات منطقه و حوادث فلسطین بخش ویژه این جشنواره است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سید شهاب لاجوردی مسئول دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم دینی اشراق در خصوص کم و کیف، جزئیات و برنامه های پنجمین جشنواره بین المللی فیلم اشراق اظهار داشت: قبل از این جشنواره چهار جشنواره در خصوص فیلم دینی اشراق برگزار شده و امسال پنجمین جشنواره برگزار می شود، این جشنواره دو سال یکبار و اختتامیه جشنواره 20 دی ماه در قم برگزار می شود و مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 10 آبان 1403 است.

مسئول دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم اشراق با تاکید براینکه امسال شش قالب برای شرکت در جشنواره وجود دارد، گفت: قالب های این جشنواره فیلم داستانی، مستند، فیلم نامه، نقد فیلم، پژوهش قبل از فیلم نامه و مقالاتی که درباره آثار سینمایی، داستانی و مستند از منظر معارف دینی نوشته شده هستند.

لاجوردی با اشاره به اینکه این جشنواره مانند دوره های گذشته دو بخش دارد، گفت: بخش اصلی این جشنواره ویژه عموم هنرمندان است و یک بخش جانبی دیگر با نام رواق ویژه طلاب است تا کارهای تولید شده را ارائه دهند و با توجه به اینکه جشنواره سال گذشته در اسفند 1401 برگزار شده آثار هر دو بخش باید بعد از فرودین 1402 تولید شده باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از بخش ویژه پنجمین جشنواره فیلم اشراق خبر داد و افزود: بخش ویژه جشنواره به دلیل تحولات منطقه و حوادث فلسطین به بازنمایی مقاومت اسلامی اختصاص دارد.

مسئول دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم اشراق با اشاره به اینکه در کنار جشنواره نشست های تخصصی برگزار می شود، تصریح کرد: این نشست ها به زودی و تا قبل از برگزاری جشنواره و در ایام شهریور برگزار می شود و نشست های تخصصی و تجرنه نگاری و کارگاه های آموزشی در قم، مشهد و تهران برگزار خواهد شد که به تدریج اطلاع رسانی کامل صورت می گیرد و شرکت برای عموم در این نشست ها آزاد است.

 

ارسال نظرات