۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۶۴۰۰۸

برنامه های اربعینی حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد جمکران

برنامه های اربعینی حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد جمکران
مراسم های عزاداری اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ویژه‌برنامه شب و روز اربعین در حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 بر اساس این گزارش شنبه شب سوم شهریورماه بعد از نماز عشاء مصادف با شب اربعین آیت‌الله صفایی بوشهری به ایراد سخن پرداخت و سجاد محمدی نیز مداحی و مرثیه سرایی کرد.

یکشنبه مصادف با ظهر اربعین، بلافاصله بعد از نماز عصر زیارت اربعین توسط سید علی حسینی‌نژاد در شبستان امام خمینی (ره) قرائت شد و مراسم شام اربعین نیز بعد از نماز عشاء با سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری و مداحی حمزه علیپور برگزار می شود.

ویژه برنامه مراسم اربعین در حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد جمکران اعلام شد

امروز صبح همزمان با پیاده روی عشاق حسینی در مسیر نجف به کربلا همانند عزادارن حسینی در مسیر منتهی به حرم شاه عبدالعظیم حسنی در تهران، جاماندگان حسینی در شهر قم نیز پیاده روی خود را از ساعت 7 صبح از مسیر حرم تا حرم بلوار پیامبر اعظم یعنی مسیر حرم بانوی کرامت تا مسجد مقدس جمکران را آغاز کردند.

برنامه های مسجد مقدس جمکران در روز یکشنبه چهارم شهریور، پس از اقامه نماز ظهر و عصر با قرائت زیارت اربعین توسط حجت الاسلام والمسلمین ضیایی آغاز خواهد شد.

از ساعت 17 اجتماع بزرگ «دلدادگان حسینی رهپویان مهدوی» در صحن جامع امام مهدی(عج) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مداحی سید علی حسینی نژاد برگزار می گردد.

همچنین پس از اقامه نماز مغرب و عشا نیز مراسم شام اربعین حسینی با سخنرانی حجت الاسلام مهدی نیلی پور و مداحی جواد زمانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات