۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۷۶۳۸۱۸

انتصاب دانشجوی دانشگاه رضوی در مجمع نمایندگان طلاب زبان دان حوزه علمیه خراسان

انتصاب دانشجوی دانشگاه رضوی در مجمع نمایندگان طلاب زبان دان حوزه علمیه خراسان
طلبه و دانشجوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مبلغ عرصه بین الملل در حوزه اروپا و آفریقا از سوی حوزه علمیه خراسان به عضویت در مجمع نمایندگان طلاب زبان دان حوزه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، حجت الاسلام محسن اسدی موحد، طلبه و دانشجوی دانشگاه رضوی و فعال عرصه بین الملل در حوزه اروپا و آفریقا با صدور حکمی از سوی مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام معین، به عضویت مجمع نمایندگان طلاب زبان دان حوزه علمیه خراسان منصوب شد.

این مجمع که برای نخستین بار در حوزه تشکیل می شود دارای 10 عضو از طلاب فرهیخته و زبان دان با سابقه تبلیغ بین الملل است که ضمن مشاوره و همکاری در زمینه افزایش فعالیت های حوزه علمیه در این زمینه و تاثیرگذاری بین المللی، به رشد کمی و کیفی طلاب زبان دان کمک می کند.

متن حکم  از قرار زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین محسن اسدی موحد

نظر به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند حضرت عالی به موجب این حکم شما را که دارای شایستگی و صلاحیت‌های لازم هستید از تاریخ ۱/5/1403 به مدت یک سال به عنوان عضو مجمع نمایندگان طلاب زبان دان حوزه علمیه خراسان منصوب می‌نمایم.

امید است با توکل بر خداوند متعال و استمداد از اهل بیت عصمت و طهارت و بهره‌گیری از اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی ضمن هماهنگی با مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در پیشرو اهداف و رسالت‌های متعالی طلاب زباندان و ارتقای سطح دانشی ایشان گام‌های شایسته بردارید./933/

مزید توفیقات جنابعالی را از درگاه الهی خواستارم.

جواد معین مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان

جواد رستمی
ارسال نظرات