۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۶۳۷۶۶
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

بسیج، حضور فعال و منسجمی در عرصه اوقات فراغت دارد

بسیج، حضور فعال و منسجمی در عرصه اوقات فراغت دارد
اصفهان ـ سرهنگ فتحیان گفت: حضور منسجم و فعال در عرصه اوقات فراغت و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف از اقدامات مؤثر بسیج در این عرصه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سرهنگ علی فتحیان، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه تابستان یک فرصت ناب در عرصه فرهنگ است و بسیج در این زمینه احساس مسؤولیت کرده است، گفت: حضور منسجم و فعال در عرصه اوقات فراغت و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف نظیر آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و ستاد اوقات فراغت شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های بسیج در این عرصه بوده است.

وی در ادامه افزود: در تمام ۲۵۳۶ پایگاه تابستانه ما موضوع برنامه های متنوع و مختلفی ارائه می‌شود و اکثر برنامه‌های ما رایگان است و از ظرفیت‌های مساجد برای ارائه برنامه‌ها استفاده می‌شود، در استان اصفهان اتفاق مبارکی رقم خورده که نام آن را تابستان طلایی گذاشته‌ایم و تلاش کرده‌ایم نوجوانان و جوانانی که به ما اقبال می‌کنند و خانواده‌هایی که به ما اعتماد می‌کنند از سوی ما بهترین خدمت را دریافت کنند.

سرهنگ فتحیان با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی مختلف در طرح اوقات فراغت تابستان طلایی، اظهار کرد: از تیرماه برنامه‌های ما آغاز شد و در ۳۱شهریورماه نیز اختتامیه برنامه‌های ما برگزار خواهد شد. کلاس‌های ما باتوجه به اینکه امسال سال برگزاری کنگره شهدای استان اصفهان خواهد بود، برنامه‌ها و کلاس‌های ما مزین به نام شهدا و همراه با معرفی شهدا خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با بیان اینکه ممکن است برخی شهرستان‌ها نسبت به برنامه‌های اوقات فراغت ما عقب مانده باشند، خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی با موضوع برنامه های اوقات فراغت ما در تعامل با دستگاه های مختلف در شبکه اصفهان با توجه به برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت ما در حال پخش است و این روند ادامه دارد تا بتوانیم بالاترین و بهترین سقف پوشش خبری را در خصوص برنامه‌های تابستانی خود داشته باشیم.

سرهنگ فتحیان تصریح کرد: طرح قرارگاه محله محور برای اینکه دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلفی در مسجد فعالیت دارند نیازمند یک هماهنگی ویژه‌ای بود که صورت پذیرفت و نسل جوان طلبه‌ای که در مساجد هستند دیدگاه دقیق و صحیحی نسبت به مسائل فرهنگی دارند که در این عرصه‌ها یاری رسان ما بودند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات