۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۷۶۲۶۶۳
مرکز مدیریت حوزه های علمیه:

نابودی خانه عنکبوتی اسرائیل نزدیک است

نابودی خانه عنکبوتی اسرائیل نزدیک است
مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور تجاوزارت دیوانه وار و افسار گسیخته رژیم صهیونیستی را نشانه قرار گیری این رژیم در لبه نابودی دانست و تاکید کرد که جبهه مقاومت با شهادت سرداران و رهبرانش بیش از پیش آماده رزم و مبارزه با جنایتکاران عالم به ویژه باند آدمکش اسرائیل خواهد شد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پی جنایات اخیر باند جنایتکار اسرائیل بویژه ترور رییس دفتر سیاسی حماس در تهران، بیانیه ای صادر و بر انتقام سخت و مجازات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
 
متن بیانیه بدین شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُمۡ ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَىٰ نصرهِم لَقَدِيرٌ / حج ۳۹
 
 بار دیگر و در چند روز اخیر باند جنایتکار و غده سرطانی اسرائیل به جنایاتی هولناک و خونریزی های سفاکانه ای در بیروت و تهران دست زد. بمباران منطقه ای در جنوب لبنان اقدام به ترور ناجوانمردانه و سفاکانه یکی از فرماندهان ارشد مقاومت اسلامی لبنان یعنی شهید حاج فؤاد شکر و پس از آن به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیه دو جنایت بزرگ و فراموش نشدنی در تاریخ جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی است.
 
در این وقائع اسفناک توجه به چند مسئله ضروری است:
 
1-  یقینا جبهه مقاومت اسلامی با شهادت سرداران و رهبرانش بیش از پیش آماده رزم و مبارزه با جنایتکاران عالم به ویژه باند آدمکش اسرائیل خواهد شد و به هیچ وجه خللی در صفوف جریان مقاومت ایجاد نخواهد شد.
 
2-  تجاوزات دیوانه وار و افسارگسیخته این رژیم سفاک نشان از این دارد جریان استکبار خود را در لبه نابودی می بیند و به خوبی فهمیده است که چیزی برای از دست دادن ندارد و در این سراشیبی سعی دارد که رفتن و نابودی خود را هرچه می تواند پر هزینه تر کند و با توجه به فلسفه وجودی اسرائیل که ایجاد ناامنی در جهان اسلام بوده  جنگ را به کل منطقه سرایت دهند. دوستان و دشمنان جبهه ی مقاومت می دانند که نابودی خانه عنکبوتی اسرائیل نزدیک است و این جنایات نمی تواند وعده الهی را به تاخیر بیندازد.
 
شهادت سرداران خللی در جریان مقاومت ایجاد نخواهد کرد
 
3-  بدون شک مسئول مستقیم این ترورها مسئولان رژیم صهیونیستی هستند ولکن باید دانست که همه کسانی که در همه سالهای غصب فلسطین مظلوم از این رژیم ظالم حمایت کرده اند، خصوصاً آمریکای جهانخوار در گناه او شریک هستند و در زمان مناسب باید پاسخگوی شرارت ها و پشتیبانی های خود از خونریزی ها و جنایات اسرائیل باشند.
 
4-  پاسخ قاطع، پشیمان کننده دشمن و شاد کننده جبهه مقاومت اسلامی تنها گزینه ی پیش روی امت اسلامی است که یقینا در زمان و موقعیت مناسب خود انجام خواهد گرفت و ما تا رسیدن زمان موعود مشتاقانه منتظر خواهیم ماند.
 
5-  با توجه به اینکه هدف بزرگتر رژیم سفاک اسرائیل علاوه بر ترور رهبران مقاومت در منطقه ایجاد حس ناامنی و تفرقه در امت اسلامی است لذا با هوشیاری و درایت امت اسلامی هرگز چنین خواب آشفته ای تعبیر نخواهد شد. و وحدت و انسجام ملی در داخل کشور عزیزمان ایران اسلامی مهمترین اصلی است که همه ی سلائق سیاسی و اصحاب رسانه باید اولویت کاری خویش قرار دهند و نگذارند که دشمنان از اتفاقات پیش آمده نیات سوء خود را دنبال کنند.
 
6-  انتظار می رود مسئولان محترم کشور خصوصا مسئولان امنیتی مناشیء اتفاقات اخیر را به سرعت بررسی کنند و افکار عمومی مردم را از ابعاد این ماجرا مطلع سازند و اقدامات لازم در جهت جبران کاستی ها و خلاء ها را با اولویت در دستور کار قرار دهند. یقینا مسئله امنیت از مهمترین مؤلفه های ثبات و پیشرفت کشور است که هر گونه خدشه به آن قابل پذیرش نیست و با دقت زیاد باید پیگیری شود.
 
مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پایان شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس شهید ابو العبد حاج اسماعیل هنیه  و  شهید حاج فؤاد شکر را به رهبر معظم انقلاب حفظه الله تعالی، مردم مظلوم فلسطین و همه جبهه مقاومت تسلیت گفته و از خداوند متعال پیروزی جبهه مقاومت و نابودی رژیم سفاک اسرائیل را خاضعانه طلب می کند.
حسین عجمی
ارسال نظرات