۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۷۶۱۸۳۱

انتقاد شریعتمداری از دعوت صداوسیما از ظریف

انتقاد شریعتمداری از دعوت صداوسیما از ظریف
مدیرمسؤول مؤسسه کیهان از دعوت صداوسیما از ظریف که به عنوان دبیر شورای راهبردی دولت چهاردهم معرفی شده است، برای حضور در برنامه تلویزیونی انتقاد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امروز رئیس سازمان صداوسیما از حضور امشب محمدجواد ظریف در یک برنامه تلویزیونی خبر داد و  توضیح داد که ظریف به‌عنوان «رئیس شورای راهبردی دولت چهاردهم» و برای اطلاع‌رسانی درباره فرایند انتخاب وزرا به تلویزیون دعوت شده است.

در همین راستا، خبرنگار فارس در تماس با حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان نظر ایشان را در این خصوص جویا شده است.

شریعتمداری در ابتدا گفت: دعوت از آقای ظریف یک اقدام نامتعارف است و فاقد توجیه منطقی و قانونی است. کاش صداوسیما از جناب پزشکیان برای حضور در سیما دعوت می‌کرد. مخصوصاً آن که کنفرانس خبری از قبل اعلام شده ایشان به تعویق افتاده و معلوم نیست چرا هنوز  انجام نشده است.

وی افزود: آقای ظریف مسئولیت رسمی ندارند و جایگاه کنونی ایشان یک جایگاه درون‌حزبی است و از این روی دعوت از آقای ظریف نمی‌تواند توجیه قابل‌قبولی داشته باشد.

مدیرمسئول کیهان در ادامه گفت: به اعتقاد بنده، جناب ظریف قبل از حضور یک‌طرفه در تلویزیون باید به چند سؤال درباره عملکرد خود توضیح بدهند و کاش برادر عزیزمان جناب آقای جبلی قبل از دعوت از آقای ظریف برای حضور  یک‌طرفه، از برخی کارشناسان برای پرسش چند سؤال راهبردی از ایشان نیز دعوت به عمل می‌آوردند.

شریعتمداری در پاسخ به این سؤال که چه پرسش‌هایی موردنظر است و چرا طرح آنها ضرورت دارد، گفت: در کارنامه آقای ظریف چند نقطه مبهم وجود دارد که توضیح ایشان درباره این نقاط مبهم از یکسو به نفع نظام و از سوی دیگر به نفع جناب پزشکیان است که در آینده به آن بیشتر خواهم پرداخت.

منبع: فارس
ارسال نظرات