۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۶۱۶۷۱
محمدیان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۲ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان

فعالیت بیش از ۲ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان
اصفهان – مدیر کل امور استان‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: یکهزار و ۲۰۰ کتابخانه مخزن باز و کتابخانه مخزن بسته در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان فعال است.

محمد تقی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تسلیت ایام محرم و شهادت اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان فعال هستند، گفت: بخش عمده‌ای از آن در شهرستان کاشان فعال است.

وی افزود: ۵۵ درصد از ۲ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان کانون‌های شهری هستند و ۴۵ درصد مابقی کانون‌های روستایی و عشایری هستند.

به گفته وی حدود ۱۰۰ کانون تخصصی خواهران در استان اصفهان فعالیت دارند که این کانون‌ها در لایه ماموریت‌های ویژه خانواده، بانوان و جمعیت فعالیت می‌کنند.

محمدیان اظهار داشت: برخی کانون‌های تخصصی دیگری همچون رسانه، قرآن، تربیت محور در حال فعالیت تخصصی هستند.

مدیر کل امور استان‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور یادآورشد: علاوه بر این یکهزار و ۲۰۰ کتابخانه مخزن باز و کتابخانه مخزن بسته در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان فعال است.

محمدیان با اشاره به عضویت رسمی بیش از ۵۰۰ هزار در شبکه نورانی بچه‌های استان اصفهان، اظهار داشت: این تعداد عضو رسمی به لحاظ کمی در نوع خود بی نظیر است و به لحاظ کیفی هم اصفهان و شهرستان‌های تابعه استان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و مسجد محور همیشه پیشتاز بوده و هستند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات