۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۷۶۱۵۷۴

نهی امام جمعه جدید تبریز از چاپ بنرهای تبریک

نهی امام جمعه جدید تبریز از چاپ بنرهای تبریک
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب رییس جمهور همه ملت ایران است گفت: از دکتر پزشکیان میخواهم از همه افرادی که آماده خدمت به کشور هستند استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلیمن احمد مطهری اصل ظهر دیروز در جمع نمازگزاران مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز با یادآوری مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری افزود: پیروز این انتخابات امت حزب الله هستند و پشیمانی و شکست از آن منافقین و کسانی است که چشم دیدن موفقیت های نظام را ندارند.

وی با تاکید بر حماسه آفرینی مردم در برهه های حساس تاریخی کشور ادامه داد: ملت ایران هر وقت احساس کنند که حضورشان موجب رونق انقلاب می شود با حضورشان حماسه می آفریدند.

حجت الاسلام مطهری اصل از مردم و مسئولان خواست تا از اقدامات هزینه بر و زدن بنرهای تبریک به مناسبت انتصاب وی به عنوان امام جمعه تبریز خودداری کنند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین در دفتر امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: از فردا به مدت ۶ روز روضه اهل بیت به یاد شهدای کربلا و شهید آیت الله شهید آل هاشم درحسینیه دفتر امام جمعه تبریز برگزار خواهد شد.

امام جمعه تبریز از مردم خواست تا سوم شهادت امام حسین(ع) دیدار رسمی در دفتر برگزار نشود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات