۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۶۱۲۸۵
با حضور نماینده ولی فقیه در فارس صورت گرفت؛

افتتاح اولین مدرسه رسمی زبان و مهارت‌های بین‌المللی حوزه علمیه فارس+عکس

افتتاح اولین مدرسه رسمی زبان و مهارت‌های بین‌المللی حوزه علمیه فارس+عکس
اولین مدرسه رسمی زبان و مهارت‌های بین‌المللی حوزه علمیه فارس با حضور حجج الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در مدرسه علمیه خاتم شیراز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، اولین مدرسه رسمی زبان و مهارت‌های بین‌المللی حوزه علمیه فارس با حضور حجج الاسلام و المسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در مدرسه علمیه خاتم شیراز افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام در مراسم گفت: حرکت رو به جلوی ملت و کشور اسلامی ما در جهات مختلف به صورت مستمر ادامه دارد و امروز شاهد راه‌اندازی مدرسه زبان و مهارت‌های بین‌المللی حوزه علمیه فارس هستیم.

وی افزود: در شیراز مدرسه‌ای با تاریخ بیش از ۷۰۰ سال داریم و در شهرهای استان فارس نیز همین‌گونه است و مدرسه سعیدیه ارسنجان یا مدرسه زمانیه جهرم با تاریخ بیش از ۴۰۰ سال وجود دارند اما به یاد داریم روزی که مدرسه‌های عموم شهرهای ما از جمله شیراز تعطیل بودند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: در سال ۵۷ همه مدارس علمیه تعطیل شده بود و کسی به عنوان حوزه و طلبه وجود نداشت و الحمدالله تحولات خوب پس از انقلاب اسلامی کار ما را به اینجا رسانده است که یک جمع بانشاط جوان حوزوی در مدرسه خاتم هستند و مدرسه بین‌المللی خود را افتتاح کردند و قدم در راه تبلیغ در سطح بین‌الملل گذاشتند.

افتتاح اولین مدرسه رسمی زبان و مهارت‌های بین‌المللی حوزه علمیه فارس+عکسافتتاح اولین مدرسه رسمی زبان و مهارت‌های بین‌المللی حوزه علمیه فارس+عکسافتتاح اولین مدرسه رسمی زبان و مهارت‌های بین‌المللی حوزه علمیه فارس+عکسافتتاح اولین مدرسه رسمی زبان و مهارت‌های بین‌المللی حوزه علمیه فارس+عکس

 

ارسال نظرات