۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۶۰۹۳۳

آثار پژوهشگاه در بین نامزدهای نهایی جایزه ادبی قلم زرین

آثار پژوهشگاه در بین نامزدهای نهایی جایزه ادبی قلم زرین
دبیرخانه جشنواره قلم زرین اسامی کتاب‌های راه یافته به مرحله پایانی بخش نقد و پژوهش ادبی را اعلام کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دبیرخانه جشنواره قلم زرین اسامی کتاب‌های راه یافته به مرحله پایانی بخش نقد و پژوهش ادبی را اعلام کرد.

در این دوره کتاب‌هایی که از فروردین ۱۴۰۲ تا پایان اسفند ۱۴۰۲ در محورهای پنجگانه جشنواره منتشر شده باشند، توسط پنج تیم داوری شامل ۱۵ داور بررسی شده‌اند.

جشنواره قلم زرین که از سال ۸۳ کار خود را آغاز کرده از قدیمی‌ترین جشنواره‌های غیر دولتی کشور است که به هیچ تشکیلات دولتی و شبه دولتی وابسته نیست و به طور مستقل از سوی تشکل فراگیر اهالی قلم انقلابی کشور یعنی «انجمن قلم ایران» برگزار می‌شود و از بدو تأسیس به جز دو سال هر ساله به طور منظم برگزار شده است.

فلسفه ایده اولیه داستان؛ دفتر اول: چیستی، کجایی، مؤلفه‌ها به قلم دکتر احمد شاکری عضو هیأت علمی گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه و داستان انقلاب در ایران و جهان نوشته محمدرضا سرشار عنوان‌ دو کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است که نامزد دریافت جایزه از این جشنواره شدند.

مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره ادبی قلم زرین ۱۳ تیرماه هم‌زمان با آیین پاسداشت روز قلم در کتابخانه پارک شهر در خیابان بهشت، ورودی شماره چهار پارک برگزار می‌شود.

ارسال نظرات