۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۷۶۰۷۱۳

مراسم اربعین سیدالشهدای خدمت در حرم بانوی کرامت برگزار شد

مراسم اربعین سیدالشهدای خدمت در حرم بانوی کرامت برگزار شد
مراسم اربعین سیدالشهدای خدمت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و خانواده شهید آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم اربعین شهدای خدمت با حضور جمعی از فقهای شورای نگهبان، اعضای مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

براساس این گزارش آیات خاتمی، کعبی، غروی، سعیدی، فاضل لنکرانی، شب زنده دار، فقیهی، رجبی، حجج اسلام والمسلمین ابراهیمی فر نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، رضوی مهر، سلیمانی اردهالی، خانواده شهید رئیسی و شهید امیرعبدالهیان، آقا میری استاندار قم و نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید حضور داشتند.

مراسم اربعین سیدالشهدای خدمت در حرم بانوی کرامت برگزار شد

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت سیزدهم قبل از سخنران جلسه از مردم قم جهت حضور در مراسم اربعین شهید آیت الله رئیسی قدردانی کرد و مردم قم را پیشتاز در تمام صحنه های انقلاب برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی سخنران مراسم با تاکید بر اینکه ایام انتخابات شب قدر نظام است، تصریح کرد: خیلی ها در این ایام خود را در جبهه حق می دانستند اما کوتاهی کردند، امروز زمان مصلحت اندیشی و محافظه کاری نیست. باید همانند شهید رئیسی با خستگی ناپذیری به نظام و انقلاب خدمت کرد.

وی با بیان گلایه از نخبگان خاموش مانده اذعان کرد: مملکت ما با حرف و ادعا اداره نخواهد شد، انقلاب اسلامی رئیسی می خواهد تا در تمام عرصه ها گام رو به جلو را بردارد. شهید رئیسی ذوب در ولایت بود و از جان و آبرویش برای نظام و ولایت بذل کرد اما امروز هم مظلوم واقع شده و برخی در این ایام تریبون به دست گرفته و خدمات مثل روز روشن این شهید را کتمان می کنند.

سخنران مراسم اربعین سید الشهدای خدمت با اشاره به اینکه کشور ما کشور امام زمان و امام حسین است، تصریح کرد: هیچ کجای این عالم همانند کشور ما بیرق امام حسین بلند نیست، اگر در روز جمعه به وظیفه خود درست عمل نکنیم دشمن خوشحال می شود، در این ایام بگونه ای رفتار نشود که دشمن شاد شویم.

ارسال نظرات