۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۷۶۰۱۲۲
پزشکیان:

قول می‌دهم پیگیر دغدغه‌های مردم مناطق محروم باشم

قول می‌دهم پیگیر دغدغه‌های مردم مناطق محروم باشم
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من در زندگی‌ام همیشه در کنار مردم و نماینده مردم بودم و اگر این مردم به من رای بدهند، قطعاً کنار آنها خواهم بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری عصر امروز (یکشنبه)  در گردهمایی انتخاباتی ستاد استان تهران خود که در  ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد، اظهار داشت: من به عنوان یک فرد ایرانی معمولی در حضور مردم قول می‌دهم که صدای کسانی باشم که کسی صدای آنها را نمی‌شنوند، قول می‌دهم که اجازه ندهم دانشجویان و اساتید را از دانشگاه‌ها بدون دلیل بیرون کنند.

وی افزود: همچنین قول می‌دهم جلوی رفتارهای غیرمنصفانه با دختران و زنان در خیابان‌ها را بگیرم. قول می‌دهم عزت و جایگاه ورزشکاران و افتخارآفرینان این مملکت، همچنان باقی بماند و همچنان عزیز باشند که اینکه آنها را فراموش کنیم و همچنین قول می‌دهم که پیگیر مشکلات و دغدغه‌های مناطق محروم، کشاورزان، کارگران همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، باشم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من صادقانه صحبت می‌کنم، عنوان کرد: من پیش از این در هر مسئولیتی که داشتم اگر کسی در حق یک ایرانی مشکلی ایجاد می‌کرد، پشت تریبون از او دفاع می‌کردم. من در زندگی‌ام همیشه در کنار مردم و نماینده مردم بودم و اگر این مردم به من رای بدهند، قطعاً کنار آنها خواهم بود؛ صادقانه قول می‌دهم که هیچ وقت به مردم دروغ نگویم و حق آنها را قربانی سیاست‌ها و جناح بازی‌ها نکنم و تمام توان و قدرتم را در استخدام خدمت به مردن عزیز ایران در سرتاسر کشور بگیرم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: امروز در جامعه تبعیض و بی عدالتی است و تا زمانی که این تبعیض و بی عدالتی در جامعه جود داشته باشد، سرمایه اجتماعی نخواهیم داشت. ما از جوانان‌مان پشتیبانی خواهیم کرد و باید برای آنها آینده روشن بسازیم. ما باید سد تحریم را بشکنیم و کاسبان تحریم و کسانی را که از این تحریم‌ها هزاران میلیارد پول درآمد دارند ولی کسی از آنها خبر ندارد، ناامید کنیم؛ ما با پشتیبانی‌ مردم در مقابل اینها خواهیم ایستاد.

وی در پایان تاکید کرد: مردم جواب کسانی را که ادعا می‌کنند نخواهیم گذاشت رئیس جمهور شوی خواهند داد و اگر مردم در صحنه باشند کسانی که تا حالا هر کسی را که دل‌شان می‌خواست را حذف می‌کردند دیگر نخواهند توانست از این کارها انجام دهند.

ارسال نظرات