۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۵۹۷۰۴

بهره برداری از دو مسجد و یک درمانگاه به همت جمعیت فاطمی ها در دهه ولایت

بهره برداری از دو مسجد و یک درمانگاه به همت جمعیت فاطمی ها در دهه ولایت
مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها از افتتاح دو مسجد و یک درمانگاه همزمان با ایام دهه ولایت به همت این جمعیت و خیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد خامه یار مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان این‌که خدمات این جمعیت فرا استانی است گفت: در ایام دهه ولایت و در آستانه عید غدیر چند طرح به همت این جمعیت و کمک خیرین به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح تنها مرکز درمانی شهر علی اکبر در اطراف زابل گفت: درمانگاه امام رضا(ع)دارای 13 اتاق و سوئیت محل استقرار پزشک و سوئیت محل استقرار نگهبان می باشد.

خامه یار با بیان اینکه این درمانگاه 2هزار متر مربع فضا دارد تصریح کرد: خیر دیگری نیز در بخشی از این فضا اقدام به ساخت بک زایشگاه کرده کرده است.

مدیر جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها ادامه داد: این درمانگاه فردا چهارشنبه 30 خرداد ماه با حضور مسئولین محلی افتتاح خواهد شد.

وی همچنین به بهره برداری از مسجد امام هادی(ع) به همت جمعیت فاطمی ها و خیرین اشاره کرد و گفت: این مسجد در تاریخ دوم تیرماه مصادف با سالروز میلاد امام هادی(ع) در جاده قم جعفریه به بهره برداری می رسد.

خامه یار ادامه داد: در همین روز کلنگ ساخت یک مدرسه سه کلاسه در روستای الویرآباد توسط جمعیت فاطمی هابه نام زنده یاد حاج حسین خامه یار و با هزینه ای که از ماترک آن مرحوم تامین شده است به زمین زده می شود.

وی بهره برداری از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در روستای سیل زده چم مهر را از دیگر برنامه های این جمعیت در این ایام برشمرد و گفت: این مسجد همزمان با روز عید غدیر به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات