۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۵۸۰۵۵
حجت الاسلام و المسلمین محامی؛

رهبر معظم انقلاب، عامل رفع نگرانی‌های آحاد ملت است

رهبر معظم انقلاب، عامل رفع نگرانی‌های آحاد ملت است
امام جمعه شهر زاهدان گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هیچ دل نگرانی نداشته باشیم؛ دیگران عَلَم خدمت را به دست بگیرند و زیر سایه ولایت کار خود را با قدرت و قوت دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان، به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه، در مراسم عزاداری که در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) شهر زاهدان برگزار شد، ضمن تجلیل از خدمات ماندگار شهید رئیسی، گفت: افراد و شخصیت‌های تأثیرگذار در جبهه حق، وقتی هستند مایه دلگرمی ما بوده و زمانی که آن‌ها را از دست می‌دهیم، مایه حزن و اندوه برای جامعه اسلامی و خوشحالی برای دشمنان است.

وی اقدامات شهید آیت الله رئیسی را مطابف با بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: رهبر فرزانه انقلاب از خدمات، فعالیت‌ها و تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی، برای خدمت به مردم راضی و خوشنود بودند. همین سبب شده است تا با از دست دادن شهید جمهور، ملت ایران محزون و اندوهگین و دشمنان این ملت شادمان شوند و همین دلیل حقانیت و اخلاص شهید رئیسی است. 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان یادآور شد: گرچه همه از حوادث اخیر سوگمند هستیم اما حقیقتاً وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، عامل رفع دل نگرانی های آحاد ملت است. ولی فقیه، ستون خیمه انقلاب بوده و تا زمانی که این ستون پابرجاست، خیمه هم پابرجاست و لذا همواره امیدواریم خداوند متعال سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی را مستدام بدارد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی در پایان با ابراز امید به آینده و اینکه انقلاب هیچگاه با شهادت یارانش متوقف نخواهد شد گفت : ما در هر کجا که هستیم، باید زیر چتر ولایت و در خیمه انقلاب به سربازی خود ادامه دهیم و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، علیرغم ناراحتی و اندوه، هیچ دل نگرانی نداشته باشیم و همه باید به مسیر خود ادامه دهیم و تلاش مضاعف داشته باشیم تا احساس خلأ نشود که اگر خدمت‌گزاری از میان ما رفته است. دیگران عَلَم خدمت را به دست بگیرند و زیر سایه ولایت کار خود را با قدرت و قوت دنبال کنند.

ارسال نظرات