۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۷۵۷۹۶۱
حجت الاسلام والمسلمین رفیعی:

دولت چهاردهم راه آیت الله رئیسی را ادامه دهد

دولت چهاردهم راه آیت الله رئیسی را ادامه دهد
حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی خدمتگزاری مخلصانه و ولایت پذیری را از شاخصه های شهید آیت الله رئیسی برشمرد و دولت آینده را توصیه به راه و روش دولت سیزدهم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به اینکه این حادثه غمبار کام همه ما را تلخ کرد، گفت: اعتقاد ما این است آنچه خدا مقدر می کند به صلاح است و در برابر آن تسلیم هستیم.

وی با بیان اینکه در طول عمر انقلاب اینگونه حوادث را بسیار دیده ایم، اظهار داشت: هر چند از ابتدای انقلاب تا به امروز حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم اما به فضل الهی انقلاب محکم ایستاده است. خداوند روح این شهید خستگی ناپذیر را با روح علی بن موسی الرضا محشور گرداند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی روحیه خدمت گزاری آیت الله رئیسی را ستودنی خواند و ابراز داشت: برای دولت سیزدهم تعطیلی در کار نبود و همیشه خودشان در میدان حاضر و کارها را از نزدیک پیگیری می کردند.

دولت چهاردهم راه آیت الله رئیسی را ادامه دهند

وی افزود: روایت داریم کسی که قدمی برای نفع مردم بردارد ثواب مجاهد فی سبیل الله دارد لذا طبق این روایت آیت الله رئیسی مجاهد فی سبیل الله بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به محبوبیت شهید رئیسی تصریح کرد: گاهی خارج از برنامه ریزی در سفرها با کارگرها دیدار و گفت و گو می کرد و هیچگاه به دور دوم ریاست جمهوری فکر نمی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی با بیان روایتی از امام کاظم (ع) خاطرنشان کرد: انسان هایی در روی زمین هستند که به دنبال رفع نیازهای بندگان هستند و اینان در قیامت ایمن هستند، آیت الله رئیسی اینگونه بود و دولت و‌ مسئولان آینده از دولت سیزدهم الگو بگیرند و راه او را ادامه دهند.

وی اضافه کرد: روایت می فرماید کسی که سعی در رفع نیاز مردم کند، ثواب نه هزار سال عبادت دارد آن هم عبادتی که هر روزش روزه و شب هایش قیام دارد.

سخنران مراسم شهدای خدمت با بیان اینکه ایمان و خدمت به مردم از همه چیز اجر بالاتر و ممتازتری دارد، بیان کرد: ما به رفتن آیت الله رئیسی غبطه می خوریم، آقایان مسئولین راه این دولت را ادامه دهید و ما دعا می کنیم دولت بعد کسی باشد که به شیوه شهید رئیسی عمل کند.

وی با اشاره به اخلاص آیت الله رئیسی تاکید کرد: قول و فعل شهید رئیسی برای خدا بود، نشانه مومن مخلص این است که بخاطر هجمه ها عقب نمی کشد، به حرف های دروغ و تهمت و بی مبنا جواب نداد و صبر کرد و این اخلاص است و خدا مزد این اخلاص را شهادت قرار داد.

دولت چهاردهم راه آیت الله رئیسی را ادامه دهند

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی پیروی از ولایت فقیه را باور شهید آیت الله رئیسی دانست و گفت: دبیرخانه هیئت دولت را مأمور کرده بود تا مطالبات رهبری تا عمل و اقدام پیگیری شود و پیروی از ولایت را در عمل و نه حرف ثابت کرد.

وی افزود: متاسفانه گذشتگان ولایت باوری این دولت را نداشتند و برخی ایجاد بحران کردند اما آیت الله رئیسی با تمام وجود رهبری و ولایت را باور داشت.

ارسال نظرات