۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۵۷۷۳۸
مردانی در نشست فوق‌العاده شورای معاونین:

شهید رئیسی یک چهره فراملی بود/ درخت انقلاب با تزریق خون شهدا تنومندتر می‌شود

شهید رئیسی یک چهره فراملی بود/ درخت انقلاب با تزریق خون شهدا تنومندتر می‌شود
مردانی با بیان اینکه شهید رئیسی یک چهره فراملی بود عنوان کرد: درخت انقلاب با تزریق خون شهدا تنومندتر می شود. شهید رئیسی تنها یک چهره ملی نبود و به یک چهره فراملی تبدیل شده بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست فوق‌العاده شورای معاونین و کارکنان این سازمان گفت: شهادت مظلومانه‌ سید محرومین، خادم‌الرضا و خادم ملت آیت‌الله رئیسی و همراهنشان را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در برهه‌های مختلف مخصوصا بعد از انقلاب اسلامی آزمون های بزرگی را پشت سر گذاشته است.

مردانی تاکید کرد: شهادت باهنر، بهشتی، رجایی، ۷۲ تن از شهدای ۷ تیر، مجروحیت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای، شهادت سردار دلها و بسیاری از اتفاقات دیگر  درخت انقلاب را با تزریق خون شهدای ما تنومندتر کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: امروز هم دیدیم که سید محرومان، رئیس جمهور عزیزمان که برای خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت، وجودش را وقف مردم، نظام و انقلاب کرده بود و به همراه وزیر خارجه جانباز و امام جمعه محترم و استاندار محبوب و مدیران جهادی با شهادت خود هم موجب استحکام پایه های انقلاب و وحدت ملی و یکپارچگی ملی شدند.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی تنها یک چهره ملی نبود و به یک چهره فراملی تبدیل شده بود. دوبار به سازمان ملل رفت و بار اول تصویر شهید سلیمانی را بالا برد و گفت راه این شهید را ادامه خواهیم داد و بار دوم قرآن را بالا برد و این کتاب آسمانی را به جهانیان معرفی کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه شهید رئیسی جز شهادت مزدی برایش قابل تصور نبود، گفت: این سانحه دلخراش و غم انگیز همه مردم ایران و هم مسلمانان و آزادگان جهان را غمگین کرد. شهید رئیسی و همراهانش به کاروان شهدا پیوستند و انشاالله ما بتوانیم راه این شهدا را ادامه بدهیم.

مردانی افزود: شهید رئیسی زمانی که زنده بود خیلی خوب شناخته نشد و دلسوزی، تواضع، احساس مسئولیت، توجه ایشان به مقام معظم رهبری و خدمت ایشان به محرومین باید برای مردم و جوانان بخوبی به تصویر کشیده شود.

ارسال نظرات