۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۷۵۷۶۰۴

اعتقاد چمران به کارآمدی زاکانی در شهرداری تهران

اعتقاد چمران به کارآمدی زاکانی در شهرداری تهران
نایب‌رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه چمران از کسانی بوده که به زاکانی رای نداده است، گفت: رئیس شورای شهر معتقد است که شهردار تهران فردی کارآمد است که به حوزه‌ها اشراف دارد و به همین دلیل تلاش می‌کند تا بین شورا و شهرداری هم‌افزایی ایجاد کند.

پرویزسروری؛ نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اقدامات چمران؛ رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مواجهه با چالش‌های اخیر اظهار کرد: آقای چمران توانایی مدیریت بالایی داشته و همواره تلاش می‌کند ظرفیت‌های شورای اسلامی شهر تهران را به سوی اهدافی که برای آن شکل گرفته است هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس شورای شهر از کسی حمایت نمی‌کند، افزود: چمران به دنبال انسجام، کارآمدی و وحدت نیروهای انقلابی شورا است. شاهد مدیریت مناسب ایشان در دوره‌‎های مختلف بودیم.

سروری با بیان اینکه شورای چهارم متشکل از افراد اصلاح‌طلب و اصولگرا بود، اضافه کرد: در دوره چهارم نیز ایشان سمت ریاست شورای شهر را داشتند و جلوی تشدید اختلافات و عمیق شدن چالش‌ها را می‌گرفت. همین امر موجبات وحدت و پیشرفت امور را فراهم می‌کرد و خروجی‌های خوبی دریافت می‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه چمران از کسانی بوده که به زاکانی رای نداده است، عنوان کرد: اکنون رئیس شورای شهر معتقد است که شهردار تهران فردی کارآمد است که به حوزه‌ها اشراف دارد و به همین دلیل تلاش می‌کند تا بین شورای شهر و شهرداری تهران هم‌افزایی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه حضور چمران در سمت ریاست شورای شهر بسیار مفید و لازم است، اضافه کرد: کارآمدی و موفقیت مدیریت شهری بی‌شک بدون وحدت و حضور چمران امکان‌پذیر نخواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات