۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۵۷۲۵۴
سردار شریف:

موضوع اطلاع‌رسانی در عملیات «وعده صادق» یک اقدام بی‌نقص بود

موضوع اطلاع‌رسانی در عملیات «وعده صادق» یک اقدام بی‌نقص بود
سخنگوی سپاه پاسداران تأکید کرد: در جریان اطلاع‌رسانی از عملیات «وعده صادق» بسیار هوشمندانه و با زمان‌بندی دقیق و هماهنگی کامل عمل کردیم و این اقدام، جزء فعالیت‌های بی‌نقص ما در این زمینه بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران امروز (چهارشنبه، 26 اردیبهشت) در همایش ملی «مدار امید» که با حضور فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی برگزار شد، گفت: در 6 الی 7 سال اخیر مجموعه روابط عمومی سپاه های استانی فعال تر و دارای شرایط مطلوب تری نسبت به گذشته شده‌اند.

وی افزود: در 27 مرکز استانی کشور گروه‌های تلویزیونی سپاه وبسیج فعال هستند و تعامل بسیار خوبی با صداو سیما و خبرگزای ها در مراکز استانی وجود دارد.

سخنگوی سپاه اظهار کرد: ما امروز با نگاه عمیق به کارکردهای سپاه و بسیج و مطالبات افکار عمومی، جریان شناسی های خبری خوبی طراحی می شود و به اطلاع مردم می رسد.

سردار شریف با بیان اینکه ما شاهد کمترین تذکرات و گلایه‌مندی‌ها از مسئولان بالادستی هستیم، گفت: در روابط عمومی‌ها صحت و دقت بسیار مورد توجه است بنابراین تأخیر در برخی اخبار و گزارشات به دلیل آن است که ما در ابتدا بر صحت و دقت مطالب اطمینان یافته و سپس در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بحث وعده صادق ما تمامی منابع خبری را در نظر داشتیم و یک انسجام کامل در حوزه اطلاع‌رسانی این عملیات میان تمامی سازمان ها وجود داشت.

سخنگوی سپاه تأکید کرد: قبل از شروع این عملیات هم رسانه ملی و رسانه‌های نقش آفرین را آگاه کردیم، متن اطلاعیه های قرائت شده در زمان وعده صادق از روزهای قبل آماده شده بود.

سردار شریف با بیان اینکه اطلاع رسانی در موضوع وعده صادق یک اقدام بی نقص توسط سپاه بود، گفت: در جریان اطلاع‌رسانی از عملیات «وعده صادق» بسیار هوشمندانه و با زمان‌بندی دقیق و هماهنگی کامل عمل کردیم و این اقدام، جزء فعالیت‌های بی‌نقص ما در این زمینه بود.

دشمن نتوانست عظمت «وعده صادق» را زیر سوال ببرد

وی افزود: سرلشکر باقری و سرلشکر سلامی ضمن نظارت در موضوعات نظامی و تاکتیکی وعده صادق بر روی مسئله اطلاع رسانی نیز نظارت جدی داشتند.

سخنگوی سپاه عنوان کرد: دشمن نتوانست عظمت عملیات وعده صادق را زیر سوال ببرد به گونه ای که غافلگیری هم در انجام این عملیات وجود نداشت و دشمن آمادگی صد در صدی در مقابل ما داشت.

سردار شریف ادامه داد: زمانیکه عملیات وعده صادق آغاز شد، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ما 99 درصد پهپادها را منهدم کردیم و به نحوی میخواست عملیات را در بعد روانی کوچک سازی کند اما ملت ایران آگاهانه می‌دانستند که اصل این خبر دروغ است.

وی افزود: یک موج انتقام از رژیم صهیونیستی در سطح ملی برای این عملیات توسط آحاد مردم صورت گرفته بود و این اقدام بزرگ توسط نیروهای مسلح ما صورت گرفت.

سخنگوی سپاه بیان کرد: رژیم صهیونیستی بسیار تشنه است تا منابع تاکتیک های این عملیات را بداند اما نیروهای مسلح ما آگاه نسبت به این موضوع مهم هستند.

سردار شریف تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند پیشرفت های ما را نادیده بگیرد و لذا نباید ما خودمان کمک کننده به این امر دشمن باشیم.

وی افزود: با صراحت می‌گویم که ما در ابتدای راه هستیم و نتوانستیم ذره ای از اقدامات بسیج را به مردم معرفی کنیم لذا باید این امر مهم را جدی بگیریم.

سخنگوی سپاه گفت: باید چهره هایی همچون شهید زاهدی را به عنوان الگو به مردم معرفی کنیم که چطور مخلصانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل مجاهدت می‌کرد.

سردار شریف با بیان اینکه عملیات وعده صادق قدرت ایران را بر جهانیان نشان داد، گفت: بعد از وعده صادق صدای وحدت جامعه ایرانی به گوش دشمن رسید و آن ها همواره به دنبال ضربه به این وحدت هستند اما ما نباید اجازه دهیم دشمن به اهداف خود برسد.

ارسال نظرات