۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۷۵۴۴۱
در همایش انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و زنان؛

مقالات ارسالی طلاب حوزه های علمیه خواهران گلستان برتر شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان، گفت: مقالات ارسالی طلاب حوزه های علمیه خواهران به همایش انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و زنان، گلستان برتر شد.
خواهران مبلغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درگرگان، نصرت بابایی، مدیر کل دفتر خانواده و امور بانوان استانداری گلستان، روز گذشته درهمایش بزرگ انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، زنان که در گرگان برگزار شد، با اشاره به ارسال 43 مقاله از سراسر استان به دبیرخانه این همایش درگرگان، گفت: از میان مقالات ارسالی، ده مقاله برتر شدند که از میان این ده مقاله سه مقاله طلاب حوزه های علمیه خواهران استان برگزیده شدند.

وی افزود: مقاله خانم مریم علیجانی از حوزه علمیه گرگان، با موضوع ولایت فقیه در اندیشه حضرت امام (ره)، خانم ها فهیمه دهسنگی و فاطمه احمدی از حوزه علمیه خواهران کوثر علی آبادکتول با موضوع نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در عصر غیب ولی عصر (عج) به عنوان سه مقاله برگزیده این همایش انتخاب شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که با برگزاری این چنین همایش های علمی بانوان قصد داریم ضمن تبیین ولایت فقیه در جمهوری اسلامی می خواهیم اعلام کنیم که همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستیم و از آرمان های حضرت امام (ره) دفاع می کنیم، افزود: سی و یک سال قبل با یاری خداوند و با رهبری امام راحل انقلابی در کشور ما صورت گرفت که حاصل آن جمهوری نظام اسلامی بود.

بابایی همچنین به نقش برجسته زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در این انقلاب هم زنان و هم مردان سهم داشتند ولی سهم زنان خیلی پررنگتر بود تا جائی که امام راحل فر مودند شما زنان رهبران انقلاب هستید.

وی  همچنین از برگزاری دو هزار و500 برنامه در سطح این استان در دهه فجر امسال خبر داد./950/پ202/ص
ارسال نظرات