۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۵۳۸۰
آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان:

انقلاب اسلامی ایران با پیروزی های خود دشمنان اسلام را به هراس انداخته است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قبلان با تبریک سی و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این انقلاب را ثمره نهضت حسینی دانست و مسلمانان را به همیاری و همدلی با این انقلاب فراخواند و گفت: پیروزی های متعدد این انقلاب دشمنان اسلام را به هراس انداخته است.
آيت الله قبلان رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، روز گذشته در جمع شماری از شیعیان بیروت، سی و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به امت اسلام و ملت ایران تبریک گفت و تاکید کرد: این انقلاب که سرچشمه نیکی ها و برکات است به رهبری مقدس امام خمینی(ره) را وارد مرحله جدیدی شده است.

آیت الله قبلان با تاکید بر میانه روی، استقامت، پایداری و التزام رهبران انقلاب اسلامی به رضای الاهی، این انقلاب را ثمره نهضت حضرت امام حسین(ع) دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران، ایستگاهی تاریخی است که از آن درس دوستی و محبت و همیاری می آموزیم.

وی ظلم ستیزی و مبارزه امام حسین(ع) را با بدعت ها و انحراف ها را خاطرنشان ساخت و خواهان تلاش جدی در رویارویی با ظلم و بدعت شد و افزود: از همین جاست که برای انقلاب اسلامی ایران ارزش و احترام فراوانی قائل هستیم و خواهان پایداری، پیروزی و امنیت آن هستیم.

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به پیشگامی و پایداری ایران در مبارزه با ستمکاران و منحرفان و رویارویی با استکبار جهانی، گفت: مسلمانان باید از انقلاب اسلامی ایران که جهان را با پیروزی ها، مواضع قاطع و ظلم ستیزی های خود به لرزه درآورده است، حمایت کنند.

وی خواهان متحد شدن همه مسلمانان به ویژه دوستداران اهل بیت(ع) در سراسر جهان شد و تاکید کرد: باید در رویارویی با دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی که جز با وحدت اسلامی از پا در نخواهند آمد، دست به دست هم دهیم و در این راه از آموزه های اهل بیت(ع) مدد جوییم./981/الف

ارسال نظرات