۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۷۵۳۷۰

مراسم زیارت از راه دور حضرت رسول اکرم در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم زیارت از راه دور حضرت رسول اکرم (ص)، با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در مسجد جامع زاهدان برگزار شد .
مراسم زيارت از راه دور حضرت رسول اکرم (ص) در  زاهدان مراسم زيارت از راه دور حضرت رسول اکرم (ص) در  زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مراسم زیارت از راه دور حضرت رسول اکرم (ص) ساعت 9 صبح امروز با حضور خیل زیاد مردم زاهدان، روحانیون، استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان و تعدادی از مسؤولین فرهنگی استان در مسجد جامع این شهر برگزار شد و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پس از قرائت زیارت به عزاداری و سوگواری پرداختند .

همچنین در این مراسم حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان در سخنانی، به بیان فضائل و مناقب پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام حسن مجتبی(ع) پرداخت .

براساس این گزارش، مردم مسلمان و متدین دیگر نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان نیز از روز گذشته در مساجد و حسینیه ها به عزداری و سوگواری مشغول هستند .

گفتنی است؛ تعدادی از هیئت های مذهبی شهر زاهدان نیز با دسته روی و حرکت به سمت مسجد جامع این شهر به سینه زنی و زنجیر زنی پرداختند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات