۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۷۵۳۶۹
مدیر حوزه علمیه بناب:

از اهداف شهدای انقلاب منحرف نشویم

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر‌(عج) بناب گفت: هر کس در هر مسؤولیتی در برابر خون شهدا مسؤول است، نباید از اهداف شهدا منحرف شویم.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالمجيد باقري بنابي، مدير مدرسه علميه ولي عصر(ع) بناب،


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام شیخ عبدالمجید باقری‌بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب، امروز در مراسم پرده‌برداری از برج یادمان 360 شهید شهرستان بناب اظهار داشت: بعد از هزاران سال حکومت طاغوت‌ها، اسلام، قرآن، امام حسین (ع) آمده است و شب‌های بسیار تاریک استبداد به نور تبدیل شده است، باید شکرگزار این امر بود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه داد: آنچه به دست آمد حاکمیت الهی بود، اسلام ناب با این شرایط برای نخستین‌بار واقع شد آن هم در زمانی که آمریکا، انگلیس و شوروی در برابر ما ایستاده بودند.

حجت الاسلام بنابی با اشاره به آیات قرآن افزود: شهید نمرده است به آنان نگویید مرده‌اند، برای رفتن شهیدان ناکام نگویید؛ شهید خود را گران فروخت و کامیاب رفتند.

مدیر حوزه علمیه بناب تأکید کرد: اما شهدا برای ما مسؤولیت سنگینی گذاشتند و رفتند، نباید غصه آنها را بخوریم که رفتند، خوش رفتند؛ ولی ما باید چه کار کنیم، هرکس در هر مسؤولیتی باشد، همه مسؤول هستند؛ نباید از اهداف شهدا منحرف شویم.

وی ادامه داد: 360 شهید در یک شهر کوچک نماد حیا، عزت، شرافت و حیات است و پیام آن دل کندن از خواسته‌ها و رفتن به سوی شهادت است.

گفتنی است، برج یادمان شهدای شهرستان بناب به دست صنعت‌گران استان ساخته شده و ترکیبی از معماری کلاسیک، به روز و اسلامی است که برای بهره‌برداری از آن 238 میلیون تومان هزینه داشته است./935/پ202/س

ارسال نظرات