۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۷۵۳۶۳
همزمان با رحلت حضرت رسول و شهادت امام حسن مجتبی؛

مراسم عزاداری و سوگواری در بیت مراجع تقلید در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم عزاداری و سوگواری در بیت مراجع تقلید در قم برگزار شد.
مراسم عزاداری و سوگواری در بیت مراجع تقلید در قم برگزار شد مراسم عزاداری و سوگواری در بیت مراجع تقلید در قم برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز رحلت جانسوز حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن (ع)، مراسم سوگواری و عزاداری با حضور مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه در قم برگزار شد.

براساس این گزارش،‌ مراسم عزادای و سوگواری امروز با حضور حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی و شیخ لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در بیت این مراجع برگزار و در این مراسم مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت خاندان عصمت و طهارت پرداختند و مرثیه سرایی کردند.

همچنین در سالروز رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) شهر مقدس قم سیاه پوش و غرق در عزاست.

ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه (س) با تشکیل دسته های سینه زنی و زنجیر زنی و با حضور در حرم مطهر آن حضرت در غم اهل بیت اشک ماتم ریختند .

مجالس سوگواری دیشب و امروز در مسجد مقدس جمکران و دیگرمساجد،حسینیه ها و محافل مذهبی با حضور گسترده شیفتگان خاندان وحی در استان قم برگزار شد./917/پ202/ص
ارسال نظرات